Honorable Mentions and Top 3

tisdag 17 maj 2011

DT Hobbyhärvan - Vacker som en saga!

Innan något annat måste jag bara säga SUPERSTORT TACK!!! Vad många gulliga kommentarer jag fick igår på mitt första inlägg som DT hos DigiBells. Har du inte sett det får du gärna scrolla ner och kika...

Ojjj, vad tiden går!! Det känns som 190 km/h... Just den här tiden på året är det så mycket som kräver uppmärksamhet.... familj, hus, trädgård mm. Men lite tid att pyssla på försöker jag verkligen trycka in så här är ett alster som visades igår på Hobbyhärvan. Klicka på bilden så kommer du direkt till inlägget.




Jag har just kikat igenom alla bidrag som kommit in till Scrappekammerets utmaning "Lag noe till en gutt"... Många fina bidrag och än finns det tid att vara med! Fristen löper till den 20:e maj kl 22:00.

Hoppas allt är bra med er därute! Missa inte att kika förbi här på fredag för då händer det grejjer!! ;-)

2 kommentarer:

Linda sa...

Rålekker LO! Nydelig pyntet og en tittel som sto til bildet :)
Ha en fin kveld, klem

Maritha sa...

Åhhhhh som en sago-LO!!! Underbart gumman!! =)

Kram kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails