Honorable Mentions and Top 3

torsdag 26 maj 2011

DT Hobbyhärvan - My first (EVER) try with Copics...

My secrets out... I've bought copics at a fair I went to a couple of weeks ago - and I love it!!! My first try with these pencils.... So please don't laugh... I just got my learners permitt... ;-) And also - I've only gotten 20 colors so there is not much variety.... *lol*




If you want to see more of my card - click the pic that will take you to Hobbyhärvan's blog (in Swedish). You will see more of my pratice with copics further on... The image is from Bildmålarna.

Och du!!! Mia har tagit hem 144 färger av Copic Sketch till ett introduktionspris av 35 kr!!!! Skynda dig in i butiken och kika!!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh härligt kort,och jag vill oxå testa copics.....måste nog vinna lite pengar bara!! =)

Kram

*Vicki* sa...

OOH girl...I can't believe you've not used your Copics yet?!! YIKES!! You've done a brilliant job with them hun....love this card!! :)

Louise sa...

Hej snäckan!!
Men hej du!! Du kommer rula min värld med din Copics målning :) Är det dig man skall kalla Copic princess? Då finns det två! Du och älskade Kylie :)
Men..seriöst...är det ditt första försök??
Mitt första försök såg ut som ngt Signe ritat och sedan spytt på ;) He, he, he! Supersnyggt! Läckra skuggningar :)
Har du färglagt med tusch förr? Jag har provat Promarker förr men gillade inte det heller :(
Måste vara mig det är fel på ;)
Vilken tur att du tipsade mig om detta super erbjudande hos Mia, jag hastar dit in o kikar så fort jag kommer inom dörrarna :)

Kram

Margareta sa...

Ljuvligt kort och ljuvligt målat! Det verkar som om du lyckas med allt du tar i!
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails