Honorable Mentions and Top 3

torsdag 5 maj 2011

DT Hobbyhärvan - Mo Manning!

Hmmm, missade visst helt att blogga att ett av mina kort var ute på Hobbyhärvan igår. Ack, minnet.... ;-) Nä, det är sjukt mycket på jobbet just denna vecka och så har jag haft fokus på att pyssla. Nu när pyssellusten så sakterliga börjar återkomma så vill jag inget annat än att sitta i min lilla hörna...

Klicka gärna på bilden så kommer du till mitt inlägg på Hobbyhärvan.



Ha en fin kväll, själv ska jag krypa tillbaka in i pysselrummet och inte komma ut förrän på lördag! Du har väl inte missat att det är pysselmässa i Bomhus, Gävle? Kika in hos Åsa/asamia så får du veta mer!

Och jag uppskattar alla kommentarer mer än ni kan ana!! Stort TACK!!!

6 kommentarer:

Louise sa...

Men åhhh! Linda, nu får du faktiskt S.L.U.T.A ;) Jag har INTE tid el. ekonomi att köpa några fler stämplar just nu OCH jag har aldrig gillat Mo Manning men ni får ju du mig att vilja ha den här. Den är ju sådär romantisk liksom ;)

Supervackert snäckan :) Och precis som du gillar jag ju grönt ;)

Kram!

Maritha sa...

Håller då verkligen med föregående talare.......hur ska man ha råd att köpa allt man ser??!! =)
Urgulligt kort vännen och härliga färger! Ett riktigt toppenkort som förgyllde min dag....
Kram till dej

LillBlomman sa...

Åhhhhh....jag vill också ha stämplar från Mo ju!!! Så avis! Jättesött kort och skoj att scraplusten är tillbaka! Kramar!

Lilla07an sa...

Hallihallå! Ses vi imorgon på mässan? Jag känner inte igen dig men om du ser mig kan du väl komma fram å hejja? Jag har bäbis med mig så jag om det inte är 100 andra som har bäbisar med så känner kanske du igen mig i alla fall.

Kram /M

mhlcards sa...

Vilken liten sötnos! Pirat kortet var så läckert! Ha en trevlig dag på mässan imorgon - blir lite ledsen att missa den men....

Kram!

*Vicki* sa...

Oh what a cuite pie!! I love the colors and flowers!! :) Really gorgeous creation!! Thanks for sharing! *Vicki* from Stamped Smiles

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails