Honorable Mentions and Top 3

lördag 14 maj 2011

DT Hobbyhärvan - Mera Mo!!

Hmmm, eftersom blogger var som blogger var igår så postade jag en blänk om detta kort på Facebook... ;-) Men nu funkar det igen så nu får ni en glimt av det här också... Klicka på bilden så kommer ni till Hobbyhärvan och mitt kort...




Idag är det kalasdags för mig och äldsta killen.... Piratkalas och det ser han verkligen fram emot! Har hunnit med en del pysslande igår också då lilleman hade feber i torsdags och det var dags att vabba igen...

6 kommentarer:

Linda sa...

Så søtt kort :) Fargene passet godt til det søte stempeltrykket :)
Ønsker dere en fin bursdagsfeiring!
Klem

Marianne sa...

Jeg måtte jo inn å se hele kortet:) Nyyyydelig! Herlige farger og papirer, og motivet er jo til å spise opp, og så flott fargelagt!
Sender deg en mail med litt tusj farger:)
Ha en flott helg.
Klemmer fra Marianne:)

Louise sa...

Åh, vilket underbart alster snäckan!
Jag blir ju alldeles tokig nu, jag som egentligen inte gillar Mo :) Vilken urvacker stämpel och jag älskar din softa färgläggning!
Fantastiskt!

Kram och trevlig helg!
Hugs

Maritha sa...

Så sockersött kort gumman och håll du fast vid dina fjärilar dom är ju bara bedårande fina vettja.....=)

Jag har inte kunnat sett allt du lagt in,och det va fortf knackigt men jag testar igen snart....

Kram kram gumman

Åsa/asamia sa...

Å vilket sött kort!

Margareta sa...

Urläckert!!! Finns inte mycket mer att säga....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails