Honorable Mentions and Top 3

måndag 18 april 2011

Skiss på Swe!

Idag är det en ny skiss att inspireras av på SweScrapbook. Kika in och se vad de härliga inspiratöserna har hittat på....

Här är vad jag hittade på.... Jag fick testa min senast inköpta manick... En cirkelskärare från Martha Stewart som funkade helt perfekt bra!



Bilderna är från sommaren 2008 när storen jagade såpbubblor och även fick prova på att blåsa lite... Han hade såååå kul och älskar fortfarande såpbubblor vilket även lilleman gör....



Papper från Magnolia på vitt cs med några hydrangea med pärlor i samt en blomma och alfabet från Prima. De söta bubblorna kommer från You Do och är inköpta på Hobbyhärvan!




Det var allt för idag.... Tusen, tusen tack för alla era goa kommentarer! Det lyser upp min vardag när mailen plingar till med en liten kommentar när jag sitter där på jobbet och "slavar"..... Ha en fin kväll!

9 kommentarer:

Maritha sa...

MEEEEEN ÅH GUMMAN det här va nog den finaste LO jag sett på läääääänge!!! Helt underbart med dom små bubblorna och blommorna och....jaaaaaaa allt!!!! =)

Kram kram

Louise sa...

Naw! Underbara bilder o en ursnygg lo! Fantastiskt vad du är duktig på vitt o blått ihop :) Hydrageneerna är pricken över i. Underbar tolkning av skissen :)
Kram

Monica W sa...

Vilket läckert alster.
Härliga bubblor och ljuvligt motiv.
Hoppas du också har fått lite vårvärme där uppe i "norr".
Kul när nyinvesteringarna funkar som man tänkt. Då blir man en gladis.
Kramis.

mhlcards sa...

Det är något magiskt med såpbubblor. Även mina barn älskar att blåsa, jaga och smälla bubblorna.
En otroligt härlig Lo.
Kram!

Mim... sa...

Härlig LO och nu längtar man riktigt efter sommaren.
HA det bra......

Ann-Charlotte's blogg sa...

Underbar LO, sommar! inte långt kvar.
Ha det gott! Kramar

maria sa...

Åh vilken härlig Lo. Jag tror att man aldrig blir för stor för såpbubblor =)) Jag gillar dina "bubblor" på layouten.

Ha det gott,
kram

Annette sa...

Härliga blå färger och så kul med extra piffen med "bubbelpärlorna". Verkligen läckert och det ser ut som om det är någon som älskar såpbubblor ;o)
Kram

Zima sa...

Va fint du har gjort med bubblorna/prickarna som blir som en förlängning på såpbubblorna! Härlig känsla i layouten!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails