Honorable Mentions and Top 3

onsdag 20 april 2011

Ny utmaning på Scrappekammeret!

Tänk vad tiden går!! Idag är det dags för en ny utmaning på Scrappekammeret. Denna gång har vi valt att göra det rikigt enkelt för er; anything goes eller på norska "Alt är tillatt".... ;-)

Här kommer mitt inspirationsalster som kom till under mässan i Avesta;



Jag har använt ett foto på min äldsta son som jag bara älskar! Han studsar på studsmattan och det somriga fotot tycker jag passar perfekt till Bo Bunnys sommarkollektion från förra året. Har klippt och klistrat lite och matchat med de härliga gula alfabetet från Thickers.



Underbara blommor från Prima....



.....och så har jag stämplat med en liten fjäril från Vilda och doodlat "flygturen".



Jag hoppas ni vill vara med och leka med oss den vecka, det ska bli sååå kul att se vad just DU gör!!

3 kommentarer:

Louise sa...

Du har precis skrivit det själv men det är precis vad jag slås av när jag kikar in hos dig idag :) Det här fotot passar de här glada pappren PRECIS! Som handen i handsken :) Underbara blommor och snygg layout!
Kram

Eva J sa...

Super! Allt passar så perfekt tillsammans, så himla läckert.
Glada Påsk kramar

Zima sa...

Jättefin LO i härliga färger!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails