Honorable Mentions and Top 3

onsdag 13 april 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Japp, dags igen för kortonsdag på SweScrapbook och denna gång skapar vi monokromatiska kort. Vet inte om jag kanske fuskat lite för färgen tonar gaaaanska mycket men, men. Det är min tolkning av monokromatiskt. Häng gärna på! Och ja, detta kort är väldigt clean&simple för att vara jag....



Jag har använt papper från MME, ripsband och stämplar från Kaisercraft. De senare köpte jag på mässan i Karlstad från Scrapbruket. Riktigt glad att jag hittade dem, mest av en händelse. Enkla, snygga julstämplar kan man inte få för många av... ;-) Sen vet jag att ni säkert tycker jag är lite knäpp för att jag gör julkort fortfarande... Men snart är det jul igen...! ;-)



När jag skriver det här hägrar sängen.... Som ni kanske förstår har jag schemalagt... ;-) Hoppas ni får en härlig dag!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Ursnyggt kort och det där ordet verkar dyka upp lite här och var nu.....jag gjorde ju en egen tolkning jag me HI HI HI =)

Kram kram

Lena sa...

jaa! *nickar ivrigt* du är helt tokig! :-) men i december är det vi andra som avundas dina färdiga julkort! Bra jobbat, och jag behöver ju inte ens säga hur fint det är för det är ju så självklart!
kram vännen.

Louise sa...

Clean and simple - japp! Men very stylish som man säger om otroligt snygga och stilrena kort :)
Älskar det gröna, stämplarna är så snygga. Liksom vuxna på ngt sätt ;)
Dessutom förstår jag att du älskar ditt nya ripsband, det är gudomligt :)

Kram

mhlcards sa...

Älskar stämpeln Linda! Så snyggt!

Kram Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails