Honorable Mentions and Top 3

onsdag 6 april 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Kortonsdag igen på SweScrapbook och denna vecka är det en skiss av Lillblomman som skall tolkas... Fantastisk skiss så jag hoppas ni också inspireras.



Jag har använt ett motiv från Whiff of Joy, söta Henry Mouse. Pappren är från Prima och jag kände att jag var tvungen att börja använda dessa... Det är samma papper som vi får i tävlingskitet i Avesta om och om och om igen... Tredje gången jag är där och samma papper IGEN!! Hoppas de förnyar sig till nästa gång, men det är väl knappast någon risk... ;-)

Jag har gjort ett runt stafflikort vilket även passar till utmaningen på Whiff of Joy där utmaningen var "anything but square".



Den söta texten kommer från Vilda Stamps och var en del av tävlingskitet i helgen. Flera användbara stämplar... Plus att jag köpte några från deras senaste kollektion "steampunk".



Hoppas ni har en härlig dag! Själv sitter jag på jobbet när detta publiceras... Äntligen är det inget vab... (peppar, peppar...)


This card is made from a sketch at SweScrapbook made by Lillblomman. It also fits the challenge at Whiff of Joy; anything but square. Papers from Prima and flowers from WOC, image of course .

Wishing you all a fantastic day!

12 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

WOW så fint, kul med annorlunda form på kort. Den lilla söta stämpeln gillar jag, har inte sett den förr.
Skönt att ni äntligen får vara friska, hoppas att det håller i sig.
Kram ♥

Linda sa...

Kjempelekkert!! Nydelig pyntet og stempeltrykket var kjempesøtt :)
Ha en fin dag :)

onkis sa...

Vilket gulligt kort!
Blev glad när jag såg det..

Maritha sa...

MEEEEN såå himlans sött kort gumman!! Jag bara älskar ju den där stansen fr Ms,hjärtana är bara för fina......åhhhh min måste ha lista den bara förökar sej heöla tiden OAVSETT hur mycket jag köper......det är väl knepigt!?? =)

Kram till dej vännen

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket underbart runt stafflikort! gillar pappren men förstår dig om ni får likadana varje gång i Avesta ;-) lagom är liksom bäst!
Må så gott! / Kram

UlrikaT sa...

Vilket otroligt fint kort! Läckert pyntat och så söt stämpel. Superfin detalj med hjärtkanten, en sån stans vill jag också ha! :)
kram/
Ulrika

*Vicki* sa...

Oh my word this is so adorable sweeti!! :) I LOVE the circle easel with your gorgeous lace around the edges and darling image!! Smiles, Vicki

Louise sa...

Det här är såååå himla läckert Linda! Det är nog det bästa jag sett dig göra! :) Jag brukar ju älska allt du gör men det här är verkligen något extra :) Så läcker kant du gjort med Martha stansen och pappret är mkt snyggt - trots att du fått det tusen gånger förut ;) hi, hi, hi!
Läcker Whiffarna stämpel och dundersnygg färgläggning!

Kram

Thanks for joining us at the Whiff of joy challenges! Welcome back :)

maria sa...

Underbart sött =) Den musen är ju hur gullig som helst. Kram

Chris Olsen, Glowbug sa...

What a sweet circle easel card!! I just love Henry and your soft coloring. Beautiful design! Thanks for joining the Whiff of Joy Challenge!

Jane sa...

This is gorgeous! thanks for joining us at Whiff of Joy, hugs, Jane x

Chelsea sa...

Such an adorable card. The heart border is so pretty. Thanks for joining us at WoJ Challenge.
Love,
Chelsea

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails