Honorable Mentions and Top 3

tisdag 26 april 2011

Här är jag..... / I'm back....

Ja, här börjar dammråttorna hopa sig.... Vi har varit i fjällen över påsk, fjällstugan är ääääääntligen färdig! Den blev helt underbart fin och det var såååå skönt att få åka dit under påsken - ingen dator, inget pyssel bara lugn och ro.... Att stugan är klar betyder att maken inte behöver åka iväg lika mycket samtidigt som det också innebär mindre pysseltid för mig... Men jag ska nog hinna med en del ändå ;-P Är dock fortfarande inne i en svacka så det är tur att det finns lite alster att visa sedan tidigare.... Kika gärna in på Hobbyhärvan och se de alster jag haft ute där under helgen - det blev några stycken.... ;-)

Sedan är jag jätteglad då jag faktiskt kom på Top 5 med min LO "Härliga Sommar" här nedan inne på GYSO, men samtidigt tråkiga nyheter för de måste lägga ner för ett tag....

Ohhh, it's been a long time since I've blogged (by my standards anyways...:-P) My family and I spent easter in our skii lodge. It was really great!!! Gorgeous weather and just peace and quiet. No computer, no crafting.... But I'm back in business now and if you want to see som of my lastest work - pop by Hobbyhärvan.

And I just have to share some happy news with you; I made top 5 over at GYSO, with my summer LO here below.... My first with an LO, so it means a lot to me....


Hope you all have a great evning!! I'll be back soon with something to show you....

Önskar er alla en fin kväll och så är jag snart tillbaka med något att visa er....

4 kommentarer:

Maritha sa...

Så härligt att få vara till fjälls.....och ibland kan man verkligen behöva sej en pysselpaus!! =)
Ska bli kul att se vad du hittar på härnäst när nu pyssellusten återvänder....spännande!! =)
Grattis till top 5:an me gumman

kram kram

Ida H sa...

Ja den där svackan har vi väll alla hamnat i nån gång (jag flera...)
Men det kan vara hälsosamt att göra andra saker för sedan kommer inspirationen tillbaka igen!
Vad underbart med en egen stuga- det hade inte varit fel...fast jag är ganska hemmakär & med lite djur så åker man inte bort någon längre stund ;)
Önskar Dig en jättehärlig vecka!
Vädret verkar ju hålla i sig!
Kram Ida H

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vad härligt det låter med fjällstuga och bara få vara :-)
Här har har pysslet oxå legat på hyllan men desto roliga att få sätta i gång igen efter ett par dagar ledigt från alla måste!
Ha en fin vecka!
Kram Ann-Charlotte

Åsa/asamia sa...

Härligt med fjällpåsk, och att stugan blev så bra som du hade hoppats. Nu kommer ni säkert åka dit allihop en massa, så ni får rå om varandra och ha det lugnt och skönt däruppe.
Hoppas ni får en fin sista aprilhelg nu.
Hörs av,
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails