Honorable Mentions and Top 3

måndag 11 april 2011

Färgutmaning på SweScrapbook!

Japp, det är dags igen för en färgutmaning och denna gång är färgerna härligt grön-blå-gula... Hoppa in och kika på SweScrapbook! Glöm inte att det fortfarande finns några dagar kvar innan tävlingsbidragen ska vara inne; hoppa in på bloggen för att kika på reglerna för "Fyrklövern".

Här är mitt alster i veckans färger....



Jag har altrat en rund ask. Pappren kommer från MME och jag har stämplat dem med lite olika stämplar från ett kit med stämplar från Pink Paislee som jag köpte på Avesta-mässan. Trodde ni jag kunde låta det vara?? Det var ju fjärilar med!! Då kan jag ju inte låta bli!



Jag har använt ett alfabet som jag inte minns tillverkaren på; kan vara AdornIT men...? Fjärilen är ett av Primas nysläpp och blommorna är också Prima.



Är fortfarande lite pysselseg men jag hoppas det släpper snart! Tusen tack för alla gulliga kommentarer jag fått; de värmer verkligen! Hoppas ni får en fin kväll!

5 kommentarer:

Linda sa...

Så lekker denne var! Fargene var herlige :)

Louise sa...

Hej sötnos!
Jag är ledsen att jag inte besökt dig på ett tag :(
Det är bara det att jag haft mkt att tänka på den sista tiden. Ngt behövdes prioriteras bort o det fick bli en del bloggbesök :( Jag hoppas kunna bättra mig nu!

Du har gjort en fantastiskt altrad ask! Älskar fjärilen på toppen, ngt säger mig att det är en Prima ;)
Underbara papper också!
Massa kramar!

Maritha sa...

Helt underbar liten box.....och du har fått till färgerna så himla bra.....yrsnyggt med fjärilen vännen! =)

Kram kram

Annette sa...

Ååå, vilken sötis ask! Jag bara älskar fjärilar i alla dess former. Fjärilar och blommor, kan det bli mer sommar!!
Tack för gulliga och roliga kommentarer hos mig!
Kramar

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken härlig och sommrig ask, älskar fjärilen på locket!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails