Honorable Mentions and Top 3

fredag 1 april 2011

DT Hobbyhärvan - Presenter....

Idag regnar det här och jag vabbar IGEN... Ja, eller fortfarande... *suck* Var till BVC med storen och när jag skulle lämna tillbaka honom fick jag istället båda barnen med mig hem för lilleman inte är riktigt pigg än... Så det fick bli bullbak istället för telefonmöte och det är ju inte fy skam det heller... ;-)

Idag visar jag mer av nedanstående på Hobbyhärvans blogg... Klicka på bilden så kommer du dit!



Imorgon drar jag till Avesta för pyssel, mässa och en massa surr. Det blir mina vanliga pysslingar som ska med och så blir det lite nytt folk som visserligen brukar vara där men som jag inte träffat tidigare.... Och det ska bli superkul!! Längtar efter att få ett litet vardagsbreak... Skönt att få pyssla en hel dag utan en massa avbrott! Och så kul med lite utmaningar...

6 kommentarer:

Maritha sa...

Men fy gumman vad ni har otur med vab nu...Stackars dina barn oxå såklart som inte blir friska!! =(

UNDERBART FIN PÅSE men jag tror väl jag dööööör....så perfekt ju! Härliga färger och så förbaskat snyggt bara.....blommorna...mmmmm!!
*håller upp tummen*

Kramen till dej pysselbusan

maria sa...

Blev ju lite nyfiken och tittade in på din påse. Men åh så fin den blev. Förstår att det var lite pilligt. Men pill är ju lite trevligt när resultatet blir så lyckat =))
Hoppas ni piggar på er under helgen.
Kram

Louise sa...

Nä men Linda! Stackars er allihop! :( Nu får det faktiskt räcka med sjukdomar för dina barn.. stackars parvlarna måste ju vara helt utmattade! Tur de har en så fin mamma hos sig när de är hemma :) Förstår att det måste kännas skönt att åka iväg idag :) hoppas ni får en UNDERBAR dag :) Det är säkert upplagt för en hel del shopping ;) *avis*

Jag tycker den här påsen är såååå läcker! Underbart hårig o jag älskar hur du använt gardeniorna :) Läckert!

Kram

Zima sa...

Jättefin påse i härliga färger!

Åsa/asamia sa...

Tack för igår, det var så trevligt att vi kunde sitta ihop på träffen.
Ser fram emot att få se dina fina alster härinne också.
Kram ♥

Anne-lie Ekebjär sa...

Hoppas ni mår lite bättre nu. Den påsen var ju fantastisk, vilka härliga gardenior. Kollade även på dina fina påskägg, sånt kan man ju få önska sig.
lycka till nu med fortsatta alster.
KraMa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails