Honorable Mentions and Top 3

söndag 10 april 2011

DT Hobbyhärvan: Dubbla inlägg....

Jag ligger lite efter.... Två av min alster har bloggats på Hobbyhärvan; gå gärna in och kika... Nedan hittar du lite sneakpeaks men innan du gör det...

Superstort tack för alla uppmuntrande kommentarer! Har tagit lite paus över helgen och det har varit såååå härligt att läsa alla stöttande ord - de betyder otroligt mycket för mig! Jag hoppas vara "good to go" och iform igen då maken drar till fjälls imorgon - annars blir det lite långsamt på kvällen när pojkarna somnat....

Här är en lite sneak på inlägget från i lördags....




Och här är en för idag....



Hoppas ni tittar förbi igen! Ha en mysig söndagkväll!

3 kommentarer:

Maritha sa...

MEN STUMPAN!!?? Jösses så fin liten äggkartong du gjort och lilla påsen är verkligen heeelt underbart fin gjort,och tack vänenn för att du länkade till mej.......goa du!! =)
Hoppas du hinner med lite pyssel när smågrynen somnat. Jag har pysslat heeeela helgen(min sambo slänger nog snart ut mej) men just nu är jag helt såld på 3d projekt,så snart så kommer det nog en tekanna på min blogg,sjukt rolig att göra och galet pilligt och tålamodskrävande.....=)

Ha det så bra gumman
kramen

Anne-lie Ekebjär sa...

Ååååhhh! så fint. Den fina lilla påsen var ju helt underbar. Kanske fylld med lite gott."Lycklig Den som får den".
Hoppas på att du får lite pysseltid under veckan.
KraMa

mhlcards sa...

Hej vännen!

Jaha, då är det som vanligt igen! Så många otroligt läckra uppdateringar sedan jag kommenterade sist. Hoppas inspirationen och pyssellusten har hittat tillbaks, annars får du komma och hälsa på hos Dr Mari :)
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails