Honorable Mentions and Top 3

fredag 15 april 2011

Alster från Avesta!

This is a card that I made with veeeeery limited means for a challenge when I want to a convention a couple of weeks ago. I was only allowed to use the content of a special challenge kit, same as everyone else.... I got to try these images when I'm free to do what I want.... ;-)

Här är ett av de korten jag gjorde i Avesta. Utmaningen låg i att endast använda det som fanns i välkomstpåsen och tävlingskittet. Ursvårt! Det är sååå begränsande att inte få använda vad man vill. Dessutom är det samma papper år efter år och det börjar bli lite trist även om de är från Prima och väldigt fina i sig.

Tidigare år har det alltid varit hÄnglar i tävlingskittet men i år var det istället Vilda som designat sommarstämplar specifikt för kittet. Riktigt söta och användbara texter!



Jag gjorde ett twisted easel-kort och använde flera stämplar från kittet. Jag hade tänkte maska ihop texten och det söta blomhörnet men det gick inte... Blev alldelens för dåligt tryck i färgen....




Insidan.... Har använt ytterligare en stämpel från kittet. Visst är hon söt?!



Det var väl alles... För ikväll i alla fall... ;-) Nu ska jag mysa med mina föräldrar som kommit på besök över helgen! Hoppas ni får en fin helg och en mysig kväll!

10 kommentarer:

Linda sa...

Lekkert stilrent! Herlige farger :)

Ønsker deg god påske, klem :)

*Vicki* sa...

Oh wow!! Such a gorgeous Twisted easel design my friend!! LOVE the colors too! Have a great weekend!! Smiles, Vicki

Maritha sa...

HELT UNDERBART KORT gumman.....och jag bara älskade textstämpeln,ja den lilla raringen på bladen me,urfint alltihopa!! =)

Hoppas du får en mysig helg med mamma och pappa
Kram kram

maria sa...

Snyggt kort med en rolig vikning. Texten är ju helt underbar.
Trevlig helg!!

Åsa/asamia sa...

Ett jättefint och välarbetat kort - trots tidspressen. Du gör alltid så fint, så kul att vi kunde sitta ihop i Avesta.

Louise sa...

Snyggt!
Inte så mkt pynt som sagt men du kan ju skapa ett mästerverk av i princip ingenting ;)
Underbara papper och fantastiska stämplar :)
Ha en underbar dag ♥♥♥♥
Kram

Pyssel och Kort sa...

Jätte fint kort!
Kram Elin

Louise sa...

Jätte font kort.
Läcker vikning.
Kram Louise

Margareta sa...

Jättefint kort du lyckades göra, trots begränsat urval av grejor! Jag har jättesvårt att skapa när jag inte får välja själv - du klarar ju det galant, ser jag!

Annette sa...

Ett underbart kort! Det är inte det lättaste att vara begränsad i sitt skapande men du har verkligen lyckats! Ljuvligt, och textstämpel är bedårande!
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails