Honorable Mentions and Top 3

måndag 28 mars 2011

Träffen i Karlstad....

Ja, jag kom ju på att jag hade ett kort kvar att visa från träffen jag var på i Karlstad för ett par veckor sedan.... Hade tänkt jag skulle visa detta när min kära vän hade lagt ut sitt kort så jag kunde länka till det... Fantastisk tolkning av den skiss man skulle följa så hon var ju!

Här är min tolkning...



Jag har invigt ett inköp från mässan på en gång, en underbar stämpel från Sugar Nellie. Är den inte söt? Nästan lite Sarah Kay över henne och ja, jag gillar ju SK ;-) Pappren är från underbara Maja Design, mina bästaste favvisar.... Tja, jag har ju några till förstås men MD är så klart högst uppe i toppen och fightas...



De härliga blommorna från Prima köpte jag hos Creativica, ett nytt inköpsställe för mig men många läckra och lite annorlunda saker. Även pärlswirlsen är från Prima, rosorna från Wild Orchid och de söta metalldekosarna kommer från en norsk butik som heter Korthobby. Den söta lilla fjärilen kommer dock från den lokala Hobbyshoppen som har ett minimalt litet utrymme med allt möjligt pyssel. På samma yta som en normalstor hall samsas pärlor, papper, stansar, stickers, träpyssel (typ kurbits), flirtkulor mm. Ja, ni gissar att det inte är ett enormt utbud av något alls och inte är det särskilt kul saker av det som finns heller. Ibland kan dock göra underbara fynd som denna lilla fjäril...



Lilleman har varit halvdag på dagis idag för han är fortfarande inte riktigt pigg. Han somnade tom i soffan när vi kom hem från dagis.... Är lite kluven till hur jag ska göra imorgon... Det blir i alla fall max halvdag för honom! Han är ju så klart jättetrött eftersom han hostar nätterna igenom... Hmmm, hoppas han blir frisk snart!

9 kommentarer:

Linda sa...

Så lekkert kort i herlige farger! Blomstene var nydelige :)

*Vicki* sa...

Oh so gorgeous girl!! LOVE your pretty colors and all of those luscious flowers!! HUGS

Mim... sa...

Så underbart och vilken härlig färg på blommorna.
HA det bra.....

Maritha sa...

OJ OJ vilket underbart härligt kort gumman....med så snygga färger och så många fina detaljer att man vet inte vart man ska titta!! =)

Hoppas hosatn ger sej,jag hostar mej igenom nätterna jag me....urk säger jag bara!

Kramen

eva J sa...

Så vackert kort med alla dessa blommor, och stämpeln liknar SK och de är ju mina favvisar också så denna gillade jag med, samt att jag gillar MD...... nä nu låter det som om jag inte har någon egen smak.....hihi... men det är svårt att inte tycka om dessa saker.
Hoppas din lille kille blir bra snart det är ett elände när det hänger i så länge med hostan.
Ha det gott
kraaaaaaaam

Linda/Pieces by Pieces sa...

Men vilket underbart kort! Tokgillar den stämpeln och du har färglagt henne helt fantastiskt. Hela kortet ger en känsla av vår - love it!

Kram

Annelie sa...

Jisses, man skulle ju behöva ha din sida som startsida så man inte missar en massa, för här poppar det ju upp inlägg på löpande band!!
Och det ena än finare än det andra!
Det här kortet var riktigt läckert, fina färger & maffiga blommor!
Kramis Annelie

Louise sa...

Det här är såååå läckert att klockorna slutar ticka ett slag! Du..de lila blommorna underst är de gjorda i canvas eller ngt?
Fantastiska detaljer och en underbar målning! Jag håller med, stämpeln är jättesöt!

Kram ♥

Askepott sa...

Jeg synes dette kortet var så fint at jeg valgte å lifte det. :-)) Har lagt det i utfordringsbloggen til Scrappekammeret.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails