Honorable Mentions and Top 3

fredag 25 mars 2011

Tekniktorsdag på SweScrapbook!

Nää, jag är inte dagvill... Men jag har ju haft så många inlägg de senaste två dagarna att jag lär sprida ut dem lite.... :-D Dessutom är detta ett schemalagt inlägg så nu när jag skriver detta är det faktiskt torsdag! Ska faktiskt få en jobbfredag efter en vecka hemma med Brorsorna Bus...

Igår var det alltså tekniktorsdag på SweScrapbook. Utmaningen låg i att använda pärlor på ditt alster och gissa om vi tolkat detta olika! Kika gärna in för att se vad mina übertalanted kollegor har gjort...



Jag har använt ett motiv från Magnolias påskkollektion i fjol. Tycker hon är sååå himla söt! Jag har matchat ihop henne med papper från Inkido i grönt och orange - inte typiska pysselbusiga färger direkt men roliga att jobba med... Dekosarna är hydrangea, rosor och pärlswirls från Prima...



Mera närbilder....



Och så sista...



Tack för att ni tittar förbi och tusen tack till er som tar er tid att lämna små söta kommentarer, de värmer mitt hjärta! Ha en fin fredag!

10 kommentarer:

Louise sa...

Vilket underbart kort du har gjort med min absoluta favvostämpel, Hello Tilda! Hon måste vara det sötaste som finns :) Riktigt spännande färgkombi, jag har nog aldrig sett henne i orange förut. Det blev toppen! Underbara blommor och fantastiska mönsterpapper :)

Kram

onkis sa...

Härligt kort i underbara färger!!

mhlcards sa...

Så söt! Gillar färgerna.
Ha en trevlig helg! Tiden rusar - tänk att vi snart får träffas igen :)

Kram Mari (som nu änligen är feberfri)

Ida H sa...

Superläckert!
Jag använder mig oxå endel av schemalagda inlägg så ibland dunsar det upp två samtidigt på bloggen för jag helt enkelt har glömt bort det "andra" inlägget ;)

Riktigt härliga påskfärger!
Har själv blivit ganska förtjust i just orange...

Ha en fin helg & hoppas att ni får vara friska framöver...

Kram Ida

Maritha sa...

Meeen det här va ju hur gulligt som helst ju gumman....så galet fint med alla dessa pärlor. Ursöt är stämpeln och alla dina glada färger du använt,hela kortet skiner som solen...HÄRLIGT!! =)

Kram kram till dej

Highland Monkey's sa...

Awww she's such a sweetie popping up.Love the colours you have chosen.

Emmy sa...

Tack för din snälla kommentar i min blogg!!
Hihih vad kul att du sett det på WoJ! För jag hade inte hunnit se det än så fick klura ett tag på vad Grattiset kunde betyda!


Ljuvligt påsskort!!! Jag måste sätta igång med mina snart oxå!

Nina sa...

Åhh, LOVE, LOVE, LOVE!! Fyyy tusan, sååå utrolig lekkert *sukk* Nydelig malt Tilda og bare helt fantastisk med de orange blomstene ♥ ME LIKE :)

Ha en flott helg, Linda!
Go`klem fra Nina.

maria sa...

Åh så fint!!! Jag gillar verkligen ditt färgval.

Trevlig helg!!

Pia sa...

så nydeligt kort med super sødt motiv
knus Pia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails