Honorable Mentions and Top 3

torsdag 17 mars 2011

SweScrapbook - Tekniktorsdag!

Idag är det dags för tekniktorsdag på SweScrapbook. Idag är utmaningen att använda "misslyckade foton". Det kan vara allt ifrån att man råkat överexponera bilden eller att den, som i mitt fall, reflekterar fel färger och är suddigt. För visst har väl även du bilder som ligger dig varmt om hjärtat trots att de inte är perfekta? Nu är det dags att plocka fram dem! Kika gärna in på SweScrapbook och se vad de andra inspiratöserna har hittat på - det finns massor att se.



Här är mina foton på storen som sitter i vårt kök och målar med vattenfärg. En riktigt produktiv liten konstnär måste jag säga; och så koncentrerad att han inte ens kan kika in i kameran... Underbara papper från Echo Park, Thickers och journaling i ram runt hela LOn... Väldigt C&S för att vara jag... ;-)



Hoppas ni får en fin kväll! Här är det "Lyxfällan" som gäller och sedan sängen... Har varit i huvudstaden på möte hela dagen så jag är lite lätt trött...

3 kommentarer:

Maritha sa...

Men den här Lo:n va ju bara sååååå himla fina stumpan!!! Underbara färger och papper(och motiv såklart) =)

Kram till dej och ha en skön fredag vännen

Pia sa...

så lækkert layout. Du må have en god weekend
knus Pia

Åsa/asamia sa...

Vilken skaparglädje och koncentration. Jättefin LO och jättefina foton!
Hoppas du får en fin lördag.
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails