Honorable Mentions and Top 3

onsdag 23 mars 2011

Stylish Blogger Award!

Wooohoo! Har fått ytterligare en award och denna gång är det från Ann-Charlotte och från Maritha. Tusen tack, tjejer, ni fyller mina pysseldagar med stor glädje och tonvis med inspiration!!



Denna award har "förpliktelserna" att man ska skicka den vidare till 8 personer och dessutom ska jag berätta 8 saker om mig som ni kanske inte vet...

Så... 8 saker om mig som ni kanske inte vet:

* Jag har två helt underbara barn; Storen som är 4 år och Lilleman som är 2½ år. Det är ett medvetet val att inte hänga ut dem med namn i bloggen så de slipper få upp scrappade bebisbilder på sig själva om de skulle googla sina namn när de blir större...

* Jag har en helt enorm papperssamling och köper mer än gärna hela pappersserier eftersom de oftast matchar bra med varandra.

* Jag älskar Cola Zero.

* Min man tycker att jag är osocial för jag inte dricker kaffe eller te.

* Jag har gift mig i en pilgrimskyrka från 800-talet.

* Jag är infödd men utflyttad stockholmare... Bor nu i den stad i Sverige som stoltserar med en julbock till jul och den stora snackisen är huruvida den kommer brinna före jul eller inte...

* Jag en lillasyster som är helt underbar! Bästa systern man kan ha!

* Jag är helt addicted när det gäller pyssel. Kan inte låta bli att pyssla lite varje dag....

Så jag kommer skicka denna award till följande inspirerande, fantastiska, mångsidiga, duktiga och helt enkelt underbara pysslare:

Louise
Anette
Linda
Maria
Annette
Ulrika
Åsa
Åsa (asamia)


Det finns många fler att uppmärksamma, men detta är några av mina största inspirationskällor och jag är sååååå glad att ni bloggar det ni för och delar med er av både era alster och tips&tricks.... TUSEN, TUSEN TACK!!

3 kommentarer:

maria sa...

Men...va glad jag blir =)) Tack!!! Så gulligt av dig, det värmer.
Alltid kul oxå att få lite extra info om sina bloggisar.
kram

Anette sa...

Tusen takk for awarden! Det setter jeg utrolig stor pris på :)
--klem--

Scraphorse - Åsa sa...

NÄ MEN!! Det här hade jag ju missat!

Tusen, tusen tack! :0))

Detta måste jag ju ta tag i känner jag... ;0)

Stora kramen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails