Honorable Mentions and Top 3

torsdag 24 mars 2011

Skissedilla #104

Jag hittade en till inspirerande skiss.... Hos Skissedilla finns denna vecka en superfin skiss som lämnar mycket utrymme för egen tolkning... Jag var ju tvungen att testa och denna gång har jag faktiskt scrappat ett kort på mig själv... Det hör INTE till vanligheterna men jag gillar detta sommarkort, kanske mest för att de är ett av få kort på mig med Lilleman i kalaskulan...



Pappren kommer från Bo Bunny och passar ju sååå perfekt till att använda till sommarkort i starka färger.



Jag har mistat den vita cardstocken med rött och blått. Lite stickers och chipboards som också kommer från Bo Bunny tillsammans med blommor från Prima.



Det kommer nog ett inlägg till idag så kika gärna förbi igen lite senare. Nu ska jag göra lunch till brorsorna bus. Lillemans hosta är på bättringsvägen men hostmedicinen han fick igår var det inget bevänt med för så fort jag ska ge honom den så kräks han upp den... :-( Hoppas ni har en fin dag!

7 kommentarer:

Linda sa...

Kjempetøff!!
Jeg bare digger din bruk av farger :)
Ha en fin dag :)

Annelie sa...

Så snyggt!! Väldigt läckra färger och vackert motiv :)
Usch så jobbigt för Lilleman, hoppas han mår bättre snart!
Kramen!

Maritha sa...

Lilla LO:s gumman där......du är verkligen bara sååååå himla duktig att få till det så jag fattar då rakt inte hur??!! Riktigt härlig LO!! =)

Kramen

*Vicki* sa...

Oh wowzer!! Girl, I just love this!! Your flowers are so brilliant!! The added tag for journaling is so cleverly laid out!! ;) HUGS

Broggis sa...

Et flott bilde, og herlige farger! Lekkert med alle lagene og blomster i alle variasjoner. Takk for at du deltar!

Anne Gerd sa...

Nydelig LO - herlige blomster & farger:O)

Synnøve sa...

Åh, så herlige farger du har brukt og nydelige blomster.
Ha en flott søndag,
klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails