Honorable Mentions and Top 3

måndag 14 mars 2011

Skiss på SweScrapbook!

SweScrapbook är det idag dags för ytterligare en av Webmosterhelenes härliga skisser.... Skutta in och kika på de andra inspiratösers härliga tolkningar; här har ni min!



Jag har använt papper från MME som jag mistat med en rosa mist. Jag har skruvat av korken och skvätt lite så det blivit lite kraftigare prickar. Tvärs över pappret har jag fäst lite tyll för att fånga upp tyllen i min systers klänning. Underbara hydrangea, guldfärgad pearlmaker och Thickers avslutar denna LO.






Hoppas ni får en fin dag!

3 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jätte fin LO, gillar de vackra blommorna och de romantiska färgerna!
Kram

Maritha sa...

Åhhhhh så härlig LO...och alla fina blommor vännen....åhhhhh säger jag bara!! =)Fina papper och så himla fin tolkning!! Du är ju bara såååå duktig gumman!!

Kramen

Margareta sa...

Jätteläcker LO som verkligen lyfter fram fotona! Härligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails