Honorable Mentions and Top 3

fredag 4 mars 2011

Nu är det dags!!

Jag åker till Karlstad om ca 5 timmar.... Lämnar maken och barnen hemma för att pyssla en hel helg och det ska bli såååååå kul!!! Ni får väl en rapport när jag kommer hem... Kameran måste jag komma ihåg att packa... *note to self...*

Fick dessutom ett rysligt spännande och inspirerande paket av Mia på Hobbyhärvan i onsdags, så jag lär väl vilja fortsätta pyssla när jag kommer hem... ;-) Tur att maken snart drar till fjälls då... *lol* Då kan jag få pyssla ifred... ;-)

Tänkte i alla fall visa er mitt alster till teknikutmaningen denna vecka på SweScrapbook. Det är en kombo-3:a; stämplar, gem och tags... Testa själva - det var kul!!



Håll i er nu för det bli en del detaljbilder... En stjärna (inkido) fäst med ett gem (panduro)...



Stämplar från Tim Holtz...



Alfabeten kommer från American Crafts - Thickers *me liiiiike*





Underbara papper från Bo Bunny..... liksom rubonsen...

Hmmm, ska schemalägga ett inlägg till lördag då det är en ny utmaning på Scrappekammeret. Gissa om den blir kul!!!!! Kika förbi vetja! Och du har fortfarande tid att vara med i vår utmaning som går nu; allt du behöver göra är att skapa ett alster med en tag på! Lycka till och ha en härlig helg!!!

2 kommentarer:

onkis sa...

Vi kanske syns i Karlstad :)

Maritha sa...

Såååå lyckost dej som får åka iväg...*avis* =) Men sååå väl unt dej såklart!! =)
Lo:n är helt galet bra och jag fattar inte hur du får till nya hela tiden med så många olika spännande detlajer på ...GRRRRYMT BRA!
Ha en underbar helg gumman
Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails