Honorable Mentions and Top 3

fredag 11 mars 2011

Mitt första minialbum...

Så har jag då gjort mitt första minialbum... Har haft ett liggandes läääänge här hemma, men inte kommit mig för... Så tursamt nog var en av utmaningarna i Karlstad att skapa just ett minialbum med begränsningen att inte använda något annat än det som fanns i kittet... (det är måååånga bilder och tyvärr är inte kvaliteten den bästa på dem allihop, men jag orkade inte fota om när jag var klar...)

Jag har gjort detta minialbum till min syster och hennes man. Hoppas hon gillar det! Allt material kommer från ett av Creative Scrappers månadskit. Jag frågade om man fick lägga till bokstavsstickers och det fick man, sen fick jag "bannor" av mina medscrappare att det var fusk... Jag har full förståelse för det; skulle också blivit sur om någon använt saker man inte fick. However, jag frågade faktiskt och de borde så klart spridit detta svar till alla! Ingen skada skedd; jag vann inget i alla fall... ;-)




Mer insida....

Stämpel från Arkivet.

Insidan...

Stämpeltext från Kortmakaren.

Ännu mer insida...

Kalenderstämpel från Inkido.

Insida..



Insida...

Stämpeltext från Kortmakaren.

Baksida....


Stämpeltext från Forma Hantverk.


Ha en härlig fredagskväll! Själv ska jag se om jag kan få något pysslat innan maken kommer hem.... ;-)


7 kommentarer:

*Vicki* sa...

WOW!! This is so gorgeous hun!! LOVE your heart-shaped book and all of the beautiful papers and details!! TFS!! Have a great weekend!HUGS

Jeany sa...

Hej!
Vad fint ditt minialbum blev! Nu hade jag tid att titta noga. I Karlstad var det ju lite stressigare:)
Tack för trevligt sällskap. Hoppas er bilresa hem gick bra

/Jeanette (Jeany)

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint album!
Hoppas du får en bra dag, och ångrar du dig vet du att du får komma o va med oss ;0)
Kram ♥

Maritha sa...

Åhhhh så härligt album du gjort gumman. Jag har ett liknande liggande fr Crativeclub som jag inte ens packat uppän,men nu blev jag ju sugen.......tack för härlig inspiration vännen

kramen

Louise sa...

Hej gumman!
Hjälp vad läcker det här är!! Och du vann...inte??? :o Hur tänker folket?? Jag är livrädd för ikväll...blir väl Erik Saades värdelösa låt som vinner med svenska folkets usla smak...Urk på burk!

Klart att din syster kommer bli glad, det här är så underbart! Fantastiska kort på dem två och alldeles fantastiska mönsterpapper och färgkombos :) Allra bäst gillar jag den ursnygga rosa blomman på den ena insidan :)

Kram

Margareta sa...

Jättefint minialbum! Måste vara underbart att få - och ha!
Tack för inspiration även på andra inlägg - har surfat runt en stund och njutit!

Eva J sa...

Superfint album och så passande textstämplar du använt, och jättefina bilder. Kul med minialbum.Önskar dig en skön söndagskväll.....
kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails