Honorable Mentions and Top 3

lördag 19 mars 2011

Mera Karlstad!

Tänkte skutta in en snabb sväng och visa mitt bidrag till en av utmaningarna i Karlstad. Satsade på att göra en LO. Det är alltid lika kul att testa även om jag fortfarande är nybörjare på detta. Utmaningen låg i att följa en skiss och här är min tolkning....



En massa detaljer i pool-blått har hittat dit. Fotomodellen är lilleman som inte hade några problem alls med att stå i det 8 gradiga vattnet och fylla poolen men som sedan inte ville bada i den på hela sommaren... *lol*

Jag har använt ett cardstock i vitt som jag mistat med blått och poolblått och stämplat med en stjärnstämpel från Inkido i Broken China.


Thickers på ett par remsor av turkos spindelvävsband...



Massor av blommor från Prima och en filmstrip från Tim Holz....



Hoppas ni har en lika fin lördag som vi har... Solen skiner som spön i backen och snön som föll igår är redan borta.... Barnen blir dyngers om de har annat än galonisar på sig... Det är härligt - våren är här!! Hoppas ni kikar förbi igen och tills dess... Tusen, tusen tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar! Jag bli sååååå GLAD!!

6 kommentarer:

LillBlomman sa...

Läckert blå och inte syns det att du är nybörjare? Kramar!

maria sa...

Hej hej, vilken härlig LO. Gillade färgerna, de små stjärnorna och hur du använt blommorna. Snyggt!!

Maritha sa...

Åhhh så härliga färger gumman och helt underbart fin Lo!!! =) Du måste ha ett lo-album som exploderar snart hjärtat....hi hi

kramar om

Annelie sa...

Hej Linda!
Du är ju en riktig hejare på LO´s!
Superfina allihop & du kan absolut inte kalla dig nybörjare längre!
Hihi...lärde mig ett nytt ord idag...dyngers... *lol*
Ha det så gott!
Kram Annelie

Åsa/asamia sa...

Vilken superfin LO, gillar allt det blå - och fotona är super!
Visst har det varit en härligt solig dag....mina djur fick komma ut på altanen och sola sig ;0)
Hör av dig när du bestämt vilka du ska åka med....Kram ♥

Pernilla/Trollwing sa...

Hej Sweetheart, blev så glad när jag hittade en kommentar från dig:)!! Jag har varit borta från cyberworld ett tag igen, och Himmel vilka fantastiskt vackra LO du gjort tjejen!! SWE scrapbook ska vara galet stolta över att ha dig som inspiratör, du är sååå duktig!! Den här med din lilla poolboy är ljuvlig:) Så snyggt med turkos o vitt, de läckra blommorna och din"mistade" bakgrund. Coolt med stjärnstämpeln oxå!

Massa massa kramar, önskar jag också kunnat åka på mässan, skulle va så kul att se dig "live":)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails