Honorable Mentions and Top 3

onsdag 23 mars 2011

Liebster Blog Award!

Hmm, har fått ett par awarder från olika håll på sistone... Detta är en av dem;



Jag har fått den av dels min kära vän Louise. En mycket kär bloggvän som är ofantligt duktig!! Hon har en resumé som är helt otrolig... DT på Stämpelgården, DT för Papillio Stamps, GDT för både WOJ och Tickled Pink... Ja, jag kan fortsätta hur länge som helst. Hur som helst är hon en stor inspirationskälla för mig så jag känner mig djupt hedrad att ha fått denna award av just henne.

Jag har också fått samma award av Ritva som är en ny bekantskap. Ritva gör superfina kort med många av mina favoritmotiv så som hÄnglar och Magnolia. Tusen, tusen tack!

Denna award ska gå till 3-5 pysslare som jag beundrar som inte har fler än ett visst antal följare. Här har det blivit lite som "visk-leken" man lekte när man var liten; ju mer man viskar desto mer förvrängs budskapet... Louise säger att bloggaren inte ska ha mer än 3000 följare och Ritva mer än 100... Så då väljer jag helt sonika ett par personer som inspirerar mig som inte har en hel drös med följare och det är:

Ann-Charlotte
får den av mig för jag är så otroligt imponerad av hennes sätt att skapa. DT för Scraplyckan och lika duktig på att skapa detaljrika söta kort som sparsamt dekorerade manliga kort. Tack för all inspiration du delar med dig av!

Anneli
är en vän som jag hittade i sommras... Fantastisk tur då hon är en stor inspirationskälla för mig! Hon skapar de mest underbara ljus och 3D-motiv du kan tänka dig, för att inte tala om alla "vanliga" kort hon gör.... Tack för att du finns!


Maritha
ska så klart också få denna award av mig! Hon är en helt underbar bloggvän som alltid har ett vänligt ord till övers... Hon gör fantastiska saker; altrar lådor och viker egna... Superduktig på att färglägga... Tack för att du är du och för att du finns och inspirerar!

Jag har ett par till på lager... Så det kommer flera!

2 kommentarer:

Maritha sa...

*glad glad glad*
Tack goaste gumman!! Jag älskar dessa bloggawards....hi hi

Annelie sa...

Men snälla sötaste vännen, vad glad jag blir! *rodnar lite*
Tack så jättemycket för att du tänkte på mig!! Är så glad att DU finns!!
Kraam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails