Honorable Mentions and Top 3

onsdag 30 mars 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Idag är det återigen kortonsdag på SweScrapbook. Denna gången har vi haft en läsarlift. För en tid sedan utlyste Lillblomman en läsarlift där läsarna på Swe fick skicka in förslag på alster att lifta.... Kika gärna in och se alster som hon till slut valde och hur de andra inspiratöserna valt att tolka det...



Pappren kommer från Graphic 45 och jag har klippt ut klockorna från ett av pappren. En av klockorna har jag målat med crackle paint; rock candy.




Motivet är stämplat med distressdyna; Frayed Burlap. Jag har färgat in det med Frayed Burlap och Vintage Photo men lämnat en fläck i mitten på varje bildruta. Motivet är från Crafty Individuals och jag har faktiskt klippt isär det.



Övriga dekorationer är en bamsestor metallblomma, lite halvpärlor, en röd blomma från Prima och lite metalldekos.

Hoppas ni vill vara med och lifta och ha en mysig kväll! Själv har jag börjat ladda inför mässan i Avesta på lördag.... *längtar*

6 kommentarer:

Louise sa...

Väldigt annorlunda, inte van vid att se ngt i den här stilen hos dig men jag måste säga att det är riktigt LÄCKERT!! Klockan har du satt som pricken över i och det finns nog inget du inte klarar av i den här branshen ;)
Fantastiskt vackert vintage kort!
Kram

Judi sa...

FABULOUS work! I have a real thing about clocks, so this is just my cup of tea!

Judi x

Maritha sa...

WOW.....har jag hamnat på rätt blogg nu???? Det här va ju rent asläckert och ganska ovanligt att se hos dej stumpan. =) Hur många läckra små vintage detaljer som helst och ett riktigt toppenkort av en toppensnäcka!! =)

KRAMEN TILL DEJ

maria sa...

SÅ snyggt!!!
Blev ju lite nyfiken och tittade in på kortet ni liftat. Verkligen en snygg tolkning du gjort. Kul med kort i olika stilar =)
Ha de gott, kram

Åsa/asamia sa...

Sitter helt stum av beundran och bara stirrar på detta helläckra vackra underbara kort!!!!!
På lördag ses vi, längtar ihjäl mig snart.
Kram ♥

*Vicki* sa...

Oh so gorgeous!! I just LOVE the beautiful Vintage style here!! TFS! HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails