Honorable Mentions and Top 3

onsdag 23 mars 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Idag är det kortonsdag igen på SweScrapbook. Idag ligger utmaningen i att använda enkla, men upphottade blommor... Kika gärna in och se vad mina duktiga kollegor har gjort... Detta är mitt kort...



Jag har återigen liftat min underbara bloggvän Trollwing. . Kika gärna in och se hennes alster, hon är en mästare på just upphottade blommor!



Har använt papper från Inkido och motivet är från Magnolia. Blommorna är utstansade med två olika storlekar retroblomsstans. Det upphottade består i att kanterna är chalkade och så är det lite stickles på dem. Dessutom är de uppblandade med metallblommor i guld, pärlor, körsbärsblommor och rosknoppar.



Hoppas du hoppar med och testar, vi hade superkul! Vi ses!

5 kommentarer:

maria sa...

Underbart kort med riktiga "Trollwing" blommor. Supersnyggt!!!

Linda sa...

Så fint kort :) Og den kaninen er bare supersøt...
Lekker bruk av metallblomstene!
Ha en fin dag :)

Maritha sa...

ÅHHHH så fint säger jag bara.....och jag är oxå ett stort fan av Pernillas blommor,du har verkligen lyckats såååå bra med dina dom är helt underbart fina gumman!! =) Den där stämpeln har stått på min "måste ha" lista ett bra tag nu......MÅSTE nog ha den!! =)

Kramen till dej

*Vicki* sa...

Oh my word girl!! This is totally precious!! I adore your beautiful coloring and fabulous layout!! :) WOW!!

Nina sa...

Ohlala, det her er jo bare FANTASTISK *sukk* Åhh, jeg finner nesten ikke ord jeg... Nydelige blomster, vakkert malt og en av mine favoritt Tilda`r ♥
Og ja, det blir flere og flere av dem, har blitt helt betatt! Og flere skal det bli, jeg skal nemlig til Magnolia butikken i april *danser rundt i glede* og kanskje i juli også!! Heldig, hva?

Stor go`klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails