Honorable Mentions and Top 3

onsdag 9 mars 2011

Kortonsdag på SweScrapbook!

Idag är det dags för kortonsdag på SweScrapbook igen. Denna gång har jag inget kort att visa... Meeen det finns ett på SweScrapbook som jag har gjort... *hihi*

Jag blev så glad i juletider när Ullis/Lillblomman mailade mig och frågade om de fick använda ett av mina kort som inspiration för en lift på Swebloggen... Det var så klart inte svårt att säga jag till den *ler*... Så skutta in, låt dig inspireras och skapa något du också... Och titta på vad mästarna Lillblomman och Scraphorse har skapat utifrån mitt kort... Det är en riktig kick att två så duktiga kortmakare skapar med ens eget kort i tankarna!

Sen blev jag ju ännu gladare när Helene några månader senare mailade och frågade om jag tom ville ingå i Swe-bloggens team... och här är jag nu... :-D

Ha en fin kväll! Hoppas kunna fota lite alster imorgon så ni får se vad jag hittade på i Karlstad... Ikväll målar jag en massa motiv, fick ju ett spännande paket från Mia på Hobbyhärvan innan jag åkte till Karlstad... Man skulle kunna tro att jag blivit mättad efter allt pysslande i helgen, men inte... ;-)

1 kommentar:

Maritha sa...

Grattis till dej gumman och jag kollade in det såklart.....superfina tolkningar dom gjort på ditt kort!!!Du är ju en mästare av högre rang nu ju....;o)
Kram kram vännen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails