Honorable Mentions and Top 3

onsdag 16 mars 2011

Kortonsdag och läsartävling med SUPERFINA priser!

Idag är det kortonsdag igen på SweScrapbook. Men innan jag visar min tolkning måste jag berätta om något STORT!! Vi har en läsartävling... *wow* Superfina priser i potten så nu är det bara in och tolka... Denna gång är det LOs som tävlar och tävlingen heter fyrklövern. Det gäller att dels tolka en skiss, dels använda 4 fonter, dels sätta in en 4 någonstans på din LO samt använda 4 specifika färger (kika in i bloggen för att se vilka 4 som gäller!!). Ska försöka knåpa ihop ett inspirationsalster.... Tävlingen pågår ända till den 15/4 så du har alltså gott om tid på dig!! Så nu finns det inga ursäkter.. ;-) HÄR finns direktlänken till tävlingen.


Här är i alla fall min tolkning av dagens kortskiss (obs! det är inte skissen till ovanstående tävling!)



Jag har använt papper från Graphic 45 och motivet är från Pysselgumman. De söta små kycklingarna och påskhälsningen är från Reprint och finns hos Hobbyhärvan. Dekorerat med blommor och lite pärlor...




Ha en riktigt härlig kväll!!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh va påskigt och fint kort du gjort.... Vad duktig du är att hänga med på utmaningar och olika tävlingar....jag hinner ingenting känns det som,det är det där förbaskade jobbet som kommer emellan mej och pysselorken heeela tiden!! Morr

Kramen till goa damen ;O)

Ida H sa...

Vilket fint kort...anar jag lite vintage kanske..jag är så dålig på påskkort- skickar bara julkort. Men det är ju aldrig försent att lära sig, i synnerhet då man får se sådana här fina kort!
Kram på dig & ha en underbar helg!
/Ida

Ann-Charlotte's blogg sa...

Härligt påskkort!
trevlig helg!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails