Honorable Mentions and Top 3

söndag 27 mars 2011

Färgtema på SweScrapbook!


Igår hade vi färgtema på SweScrapbook. Färgerna som skulle användas var blå, orange och lila. Jag tyckte det kändes som en svår kombo men så kom jag på... Hade ju de perfekta pappren till detta...


Jag har använt Grapic45s Halloween in Wonderland-kollektion till denna lilla påse som jag knåpat ihop efter Marithas mall. Visst blev det effektfullt med de pappren?? Skulle ju egentligen bloggat denna igår men det blev inte av.... Fullt upp med busfröna och så fick jag en del pysslat också.... Ha en härlig söndag!

7 kommentarer:

Linda sa...

Så fin den ble :)
Fargene gikk jo fint sammen, og det var lekkert å ta igjen orangefargen på hankene!

Maritha sa...

Hi hi....*rodnar* länkat till min mall gumman...Tack snälla för det!! =) UR cool liten påse du gjort ju,härliga färger och pappret va ju bara såååå perfekt till ändamålet. Underbart dekorerad och så härligt me lite färgglatt...=) Snyggt jobbat busan!

Kramar om

Pia sa...

woooow så flot den pose blev, papiret passer flot til de farver du skulle bruge, lækre detaljer. Du må have en god søndag
knus Pia

maria sa...

Oj...här händer det massor. Så mycket snyggt!!! Gillar din lilla påse, snygga färger =) Kan ju kännas som en svår kombination men du fixar det galant.

Kram

LenA sa...

Superfin påse! Svåra färger att kombinera men du har verkligen hittat rätt i färgskalan! Gillar den massor!
Kram Lena

Mim... sa...

Så härlig liten påse!!
HA en bra kväll....

Eva J sa...

Du är så kreativ!!! Himmel och plättar vad du hinner med. Otroliga alster du har gjort både till Hh och Swe och scrappekammeret så otroligt fina, jag scrollar upp och ner flera gånger för att kika på allt fint.
Önskar dig en härlig vecka med massor av vårsol
kraaaaam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails