Honorable Mentions and Top 3

söndag 20 mars 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning!

Idag är det dags för en ny utmaning på Scrappekammeret och vi har en superrolig utmaning åt er! Eller så hade i alla fall vi roligt när vi gjorde våra DT-alster! Det är nämligen dags för en lift och inte vilken lift soom helst - ni får lifta vilket alster ni vill hos någon av oss i DT så in och kika runt på bloggarna...! Ange med länk eller bild vilket bidrag ni liftat.

Här är min lift...



Det är storen som nyfiket kikar på en fjäril som landat på farfars ben. Papper från en av Bo Bunnys nya kollektioner - helt fantastisk kollektion!

Massor av blommor från Prima och härliga metalldekorationer från denna utmanings sponsor KortHobby. Där kan man prata läckra dekos!!! Wow!




Fler närbilder...



Fler närbilder....



Detta är Anettes LO som jag tolkat...



Hoppas ni vill vara med i denna utmaning! Vi kommer få ett svårt jobb när det är dags att välja vinnare.... Ha en fin kväll!

7 kommentarer:

Louise sa...

Men vad snygg lo!! Riktigt läcker! Och såååå romantisk :) jag älskar mönsterpappret ( är det Websters?) och dessutom är kortet på Storen helt perfekt matchat med det :)
Kram!

Maritha sa...

Åhhhh ännu en underbar Lo från min favvo scrapare!!! Och jag är ju bara sååååååå förälskad i dessa nya papper fr Bo bunny.....LÖVLY!! =)

Kramen

maria sa...

Vilken snygg tolkning. Helt underbar Lo. Massor av snygga dekorationer och det gillas ju massor =))
kram

LenA sa...

Så glad jag blir över att du hittade till mig annars hade jag kanske aldrig fått se allt fint du bjuder på här i din blogg!

Jisses vad duktig du är!!!!!

Kram Lena

Linda/Pieces by Pieces sa...

Vilka fantastiska LO's - helt underbara!

Kram Linda

Nina sa...

Nå hører jeg en liten frøken som våkner, så dette blir siste :)

Og jeg er igjen uten ord!! Ohlala, så utrolig SNYGG och UNDERBAR *fnis* Vakre ark og jeg bare digger metall detaljene!! Dyktig du, Linda :)

Her går dagene med til div DT- oppdrag innimellom kos med Andrine ♥ Og jeg har kjøpt meg Promarkers, så jeg øver. Og øver, og øver og øver...

Ha en riktig bra kveld :)
Klem fra Nina.

Cathy sa...

Absolutely LOVE this page, Linda. The photo speaks a thousand words.

Hugz,
Cathy Lee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails