Honorable Mentions and Top 3

lördag 5 mars 2011

DT Scrappekammeret Dags för en ny utmaning/ Time for a new challage!

Idag är det dags för en ny utmaning på Scrappekammeret och idag har vi en skissutmaning!! Och skissen är gjord av mig... Hmmm, min första skiss... Hoppas ni gillar den!

Today we have a new challenge at Scrappekammeret and this time it's a sketch! The sketch is acctually made by me.... Hmmm, my first sketch... Hope you like it!



Vi har också haft turen att bli sponsrade av en helt nyöppnade butik i Norge som heter . De prickiga pappren kommer därifrån liksom bandet, blinget och den lilla stämpeln som jag använt i hörnen.

We've also been lucky enough to be sponsered by a brand new norweigan store called . The dotted papers, the ribbon, the bling and the small stamp I've used on the corners are from there.



Motivet kommer från hÄnglar och det har jag fått låna av Åsa/Asamia - Tack!!
The image is from hänglar and I borrowed it from Åsa/Asamia - Thank's!!



Övrigt är blommor från Woc, fjäril från min MS-punch och det runda pappret är från Maja Design.

The rest are flowers from WOC, butterflies from my MS-punch and the circle paper is from Maja Design...

Hoppas ni har en fin helg! Själv roar jag mig på mässan i Karlstad!! *yeaaay*

Hoping you have a great weekend! I'm in Karlstad on a craft's fair... *yeaaay*

6 kommentarer:

Louise sa...

Men vilket läckert kort snäckan!
I lila, jag älskar att se andra lyckas med sina lila alster (du har gjort ett riktigt mästarkort ;)) men jag är helt oförmögen att göra detsamma ;) ha,ha,ha!
Vilka vackra papper :) Så sött du placerat MS fjärilen :)

Nä nu måste jag hasta vidare för att kolla in din läckra sketch på scrappekammaret.

Kram!
Hoppas du har en toppendag på träffen o mässan :)

Maritha sa...

ÅHHHH urfin skiss och ett galet gulligt kort......den hÄnglan skulle jag oxå vilja ha,så himla söt!! =) fina färger och ett riktigt toppenkort vännen.....hoppas du har det bra i Karlstad nu! =)

kram kram

Linda sa...

Flott kort :)
Lar meg inspirere av Scrappekammerets skisse, tankeprosessen er allerede i gang :)
RAK ankommet, tusen takk! Gleder meg til å ta i bruk :)

Ida H sa...

Jamen det var väl en fin skiss- passar mig ganska bra. I andra fall har jag världens problem med skisser- jag blir alltid så låst i mitt tänk...

Jag var oxå på en scrappträff här om dagen. Visst är det kul! JAg var bara där mellan 10.30-19.30 men jag vet att några gick vid 22.00 ;O

Jag ska ha en liten bloggtävling hos mig alldeles snart, vore kul om du ville vara med!

Önskar Dig en riktigt skön vecka!!!
Kramar!!
Ida

Ann-Charlotte's blogg sa...

Jätte fint kort och suverän skiss!
Kram

mhlcards sa...

Tack för sällskapet i helgen!!! Skissen ska jag absolut prova :)

Kram Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails