Honorable Mentions and Top 3

måndag 14 mars 2011

DT Hobbyhärvan - SOMMAR!!

Ja, kanske inte när man tittar ut men nog är det väl i alla fall våren man skymtar därute under snön?? Hörde av Mia på Hobbyhärvan att hennes krokusar börjar titta fram så smått... Det gör de INTE här, men kanske om en halvmeter.... Ja, det är nog i alla fall så mycket snö som fortfarande täcker mina krokusar.... ;-P

Detta är mitt andra inlägg idag. Missa inte min tolkning av skissen inne på SweScrapbooking idag... Scrolla ner. Här är en bit av det jag visar på Hobbyhärvan idag... Klicka på bilden så kommer du dit...



Ha det gott i vårsolen!

2 kommentarer:

Maritha sa...

MEN ÅHHHHHH DET HÄR VA JU DEN FINASTE LO JAG SETT PÅ.....NÅNSIN TROR JAG!!!! =) Helt underbart fin gummsan!!! Fjärilarn,pappret och.....ja ALLT!

lämnar sidan med ett léende

Louise sa...

WOWSERS! Det här är så läckert :) :) Gillar verkligen färgerna, det blir så läckert ihop :) Helt otroligt att dessa isiga färger kan vara våriga också men det är de ju abslout! Sött kort och fantastiska fjärilar :)

Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails