Honorable Mentions and Top 3

tisdag 8 mars 2011

DT Hobbyhärvan - Grattis lilla mamma...

Idag är det min mammas födelsedag och jag bloggar hennes kort på Hobbyhärvan... Klicka på bilden så kommer du dit... Men schhh, det är en hemlis... ;-)



Håller på att försöka återhämta mig från helgens träff... Gissa om sånt kommer efteråt... Har varit toktrött på jobbet idag... *suck* Väldigt svårt att få något gjort... Och hur kommer det sig att ju mer man får pyssla desto mer vill man pyssla..? Tycker jag borde ha "pysslat av mig" lite i helgen, men icke... ;-) Så snart kommer det fler alster här... Hoppas du kikar förbi igen!

3 kommentarer:

Louise sa...

Åh vilket otroligt gulligt kort du gjort till din mamma! Hon älskar dig ju redan men jag vågar gissa att du trots allt stigit ytterligare några grader ;) Fantastiskt mönsterpapper och du har färglagt så vackert!
Kram

Maritha sa...

Lilla mamma kommer bli såååå glad för du har gjort ett helt underbart fint kort vännen!! (som alltid) =) Snygga dekos och fint med ´rundade hörn....

Kram till dej

Grethe sa...

Jeg har tittet, og det var virkelig et lekkert kort! Så søte farger og et herlig motiv!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails