Honorable Mentions and Top 3

onsdag 23 mars 2011

DT Hobbyhärvan - En liten vikning...

Nu har det varit dött på bloggen min i flera dagar och så bara rasslar inläggen in... ;-) Idag visar jag det här på Hobbyhärvan... (klicka på bilden så kommer du dit)



Är hemma och vabbar... Lilleman har hosta och feber så imorse var vi till Hälsocentralen och fick hostmedicin så jag hoppas han snart blir bättre. Resten av veckan blir det i alla fall jobb... Då för brorsorna bus vara hemma med sin pappa istället. Ha en fin dag och kika gärna på mina övriga inlägg; ett kort, två awarder och en LO.... *lol* Snacka om ketchup!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Men ojsan ojsan.....här bara rasslar det till idag!! =) Jag är oxå hemma med ett huvud som tror sej vara på sjön,så det gungar rejält....jag och Ipren(min stora kärlek just nu) håller oss tätt ihop!!

Asken är ju bara så söt att man vill nästan BITA i den...helt underbart dekorerad och bara yberpyber läcker!! Du är så galet duktig du stumpan att man vet knappt va man ska skriva längre...jag lär ju ändå ha sagt det redan!!! =)

Kramen

*Vicki* sa...

Such a gorgeous project sweetie!! Really love the blue tones and flowers!! HUGS

Pernilla/Trollwing sa...

Men Linda vad underbara godsaker du lagt in i dagarna!! Underbara LO:s, jag är helt stum av beundran, fattar inte hur du bär dig åt!
Grattis till de fina awarderna också, roligt att läsa lite om dig:) Min mamma är på väg att flytta till julbocksstaden i vår, om det kommer nån mässa/pysselträff någongång där som du ska på kanske man kan boka in att hälsa på henne samtidigt? Vore kul att se dig "live" ju:)
Den här asken är underbar, ljuvlig i färgerna och så himla fint dekorerad!!
Kramar!

Nina sa...

Åhhh, så vakker liten eske ♥ Nydelig pyntet!!

Siden jeg nå driver med denne spammingen, så skal jeg også svare litt på dine kommentarer hos meg.
Vesle frøkna har det bare bra, stort sett bare smil hele dagen :) Vokser og blir stor, tenk 7 måneder til søndag. Tiden går så altfor fort!

Go`klem fra Nina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails