Honorable Mentions and Top 3

lördag 26 februari 2011

Skissedilla #100!

Japp, jag gjorde det! Jag hoppade med i Skissedillas 100ade skiss, som egentligen går ut på att hitta och tolka valfri skiss av nr 1-99... Bara det var ju ett superkul jobb, tror ni man hittade massor av inspiration bland 99 olika skisser???? Svar JA!! :-D

Jag fastnade dock för skiss #3 och här är min tolkning:



Så här ser skissen ut... Klicka på bilden så kommer ni direkt till skissinlägget och ser all häftig inspiration från det fantastiska DT-gänget!



Visst är den läcker!! Har rumsterat lite med den men... nog känns den väl igen liiiiite i alla fall??

Några närbilder...







Bilden är från en ljum skymning på Zanzibar när vi var där 2008, (lilleman i den begynnande kalaskulan...) Har använt de nya Inkido-pappren från serien Forever, underbara blommor från Prima, swirl från Prima, lite tissuetape från TH, alfabet från Webster's.... That's it!

Njut av kvällen, imorgon är en ny dag som bara väntar på att scrappas!!

7 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

En underbar LO, med fotot i fokus som jag gillar. Gillar även papperet du använt, tokmycket!
Hoppas du får en scrapstund ikväll och även imorrn.
Kram ♥

Louise sa...

Urläcker tolkning! Det är solnedgången också hör du ;) Och Zanzibar..hur exotiskt låter inte det?? Så exotiskt att jag aldrig varit där ;) Vi åker bara charter..trist! Men bättre än inget ;) Ha,ha,ha!

UNDERBARA papper, kommer jag såklart klicka hem ;) Och blommorna är ju bara to die for!
Kram

Nina sa...

Åhhh, foe en fantastisk vakker LO *sukk* Lekre ark og suuuper nyyyydelig med alle blomstene. I`m in looove ♥♥♥

Og du, tuuusen takk for kjempekoselige kommentarer *klem* Og beklager at jeg er så dårlig på å kommentere hos deg for tiden.

Ha en super søndag :)
Klem fra Nina.

Brit sa...

Kjempefin LO! Herlige farger, og lekkert pyntet! Likte veldig godt gruppene med blomster.
En flott løsning av skissen.
Tusen takk for deltakelsen :)

Maritha sa...

MEN SÅ LÄCKER TOLKNING GUMMAN!! Och blommorna är ju bara sååååå fina ,hela LO:en är ju så tokfin att jag blir scrapsugen.....=)
Såg mysigt ut med solnedgång och en begynnande liten kula på magen!!

Kram kram till dej

UlrikaT sa...

Otroligt vacker layout! Jag är ju aaldrig avundsjuk på att du varit på Zanzibar! :)

*Vicki* sa...

WOWZER!! This is so so brilliant hun!! LOVE your gorgeous sketch and design!! So many elegant embellies here!! I LOVE IT!! TFS! HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails