Honorable Mentions and Top 3

fredag 4 februari 2011

Nästa LO efter skissen....

Ja, jag lovade ju att visa nästa LO jag gjort efter skissen på Swe Scrapbook... Här är det lite mer bokstavstolkning som gäller... :-D

Yes... I promised to show you the other layout I made using the sketch at Swe Scrapbook.... I made a more strict interpretation this time... :-D



Papper från My Mind's Eye, blommor och swirl från Prima, alfabet från PaperMania (tack Mari!!), Pink Paisley och Basic Grey.



Papers are from My Mind's Eye, flowers and swirl from Prima, alphabets from PaperMania (thank's Mari!!), Pink Paisley and Basic Grey. The title is "Two small bits of rice"... Acctually there is no exact translation of the swedish word "risgryn" but it is the unboiled rice and we also use that word to describe what a baby's teeth look like... Yeah.. I know, we're nuts... :-D




Hoppas ni alla har en fin fredagkväll och att ni kikar förbi imorgon igen då jag har något riktigt härlig att bjuda på!!! :-D

Hope you're all having a pleasant friday evning!! Be sure to check back tomorrow as I have some goodies to share with you!

4 kommentarer:

karlinchen50 sa...

Vilken söt och så vacker som i scen.
Hälsningar
Karla

Maritha sa...

SÅÅÅ fin gumman....jag blir verkligen sugen att scrapa en bild när jag ser dina fina LO:s....kanske jag hittar kraften imorrn,det har varit lite tungt nu ett tag,men det är när man ser dina fina alster som skaparlusten kommer smygande igen. Det är ju även dina goa kommentarer som gör det hela så härligt roligt...*glad gumman att jag har dej*
Nu ska jag hoppa i säng och bara vänta och se vad du nu har hittat på till nästa inlägg...

Sov gott pysselpyret
Kramen

Louise sa...

Det här är så läckert! Jag tycker det är såååå svårt att skapa "pojkigt" men du rockar så jag tror jag tappar brallorna ;) Riktigt snyggt! Älskar rubriken, risgryn...ja, det är ju precis vad de ser ut att vara! Urgulliga! Snygga papper!
Kramen!
Nu skall jag snart ut på turné :)

*Vicki* sa...

AWWW!! What a precious baby!! LOVE your darling layout girl!! TFS! HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails