Honorable Mentions and Top 3

fredag 25 februari 2011

Mist i massor.... Lift av vinnande LO hos Scrappekammeret!

På Scrappekammeret har vi lite nyheter för iår... De som deltar i den här utmaningen och vill vara Gäst-DT under kommande utmaningar skriver GDT bakom sitt namn så kanske de har lyckan att gästa oss under några utmaningar framåt. Fler sådana calls kommer...

En annan nyhet är att vi en gång i månaden kommer att lifta den som vinner. Vi kör ju två utmaningar i månaden och till en av dem korar vi vinnaren med hjälp av random.org. För att kora vinnaren av den andra utmaningen så röstar alla i designteamet och den som vinner omröstningen kommer vi att lifta. Detta kommer publiceras några veckor senare så vi hinner med.... :-D

Idag har vi liftat Pias vinnande bidrag från utfodring #23 - vitt och en färg till. Ett urläckert bidrag!!! Min lift kommer här...



Jag har lekt med mist och masker... Trädet är en chipboarddekoration... Läckert, eller hur? Några pappersbitar från Maja Design bakom fotot som är på Storen när han var dryga året... :-D Lite metall, ett snöre och så klart! Ännu mer clean&simple....



Hoppas ni har en fin dag och missa inte mitt tidgare inlägg med julkortet till Sketch Saturdays skiss....

4 kommentarer:

Anette sa...

Nydelig LO denne her Linda! Herlige farger og Stilig tre! Liker også veldig godt tannhjulene!!
God helg!
--klem--

Maritha sa...

ÅHHHH så snyggt!!!! Helt underbart fint med maskerna,dom har jag haft ögonen på ett tag jag me..,men min LO:s tillverkning ligger ju som lite på is långa stunder så därför har det inte blivit av. Men såååå sugen jag blev nu då!! =) Härligt att få inspireras av dej vännen!

ha en sköööööön fredagskväll pyret

Monique sa...

Great LO.. I love the painted gears... What a cute picture too :)

*Vicki* sa...

Such a gorgeous layout sweetie!! I so love your painted gears and tree die cut!! WOW!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails