Honorable Mentions and Top 3

tisdag 22 februari 2011

It's beginning to look a lot like Christmas....

...yes that is the challenge over at Winter Wonderland... So I just had to make a card with this beatiful image from Serendipity Stamps.





Isn't it gorgeous??? I've used papers from 3ndy Papir and Maja Design and only som pearls for embellishment... C&S wouldn't you say?? Not my usual type of card but one has to pratice, right?



Hoping you'll enjoy your evning and stop by soon again! Thank's for all kind comments!!

7 kommentarer:

Guro sa...

Ohhh så nydelig!!! Enkelt og lekkert, og skikkelig stemningsfult :-D
Ha en fin uke!
Klem Guro

The Crafty Den sa...

Ho Linda, what a gorgeous card. The image and colour scheme are beautiful. Thanks for joining us at Winter Wonderland challenge. Hugs, Denise x

Louise sa...

Vad? Skall du också börja med julkort julkort nu?? Och såååå bövulans läckert :) Supersnygg stämpel som är vackert målad :)
Jaja... nu har jag inga ursäkter kvar, jag skall väl också ta tag i julakorten nu ;)
Kram

Sally sa...

Gorgeous card. Love the image. Thanks for joing us at Winter Wonderland this week.
Hugs Sally x

Judi sa...

BEAUTIFUL image, and lovely card.

Judi xx

Frida sa...

Jättefint kort! Riktigt juligt o vintrigt!
Till o med jag, som varit trött på allt vad julkort heter, blir ju sugen på att skapa nåt juligt. =)
Kram

Maritha sa...

SÅ himla fint kort stumpan min.....och stämpeln ska vi inte prata om...JÖSSES!!! =) Du är ju så flitig att jag får rent panik *panik i blicken* jag har inte ens tänkt tanken på att göra ett julkort än.....hjälp

Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails