Honorable Mentions and Top 3

onsdag 2 februari 2011

Inte glömt... Not forgotten...

Nejdå, jag har inte glömt uppdatera bloggen, men jag har inte så mycket jag kan visa just nu.... Meeen jag kan avslöja att jag fått ett paket från underbara Mia på Hobbyhärvan idag och gissa om jag blev FRÄLST!! Vilka underbara saker hon fått hem... Skutta in och titta nu på en gång!! Har målat motiv så penseln spretar så snart kommer det mer i bloggen. Ska i alla fall visa er en layout som jag gjort under stunder stulna från mina sjuka pojkar... ;-) Skämt å sido... De gillar faktiskt att sitta och måla samtidigt som jag pysslar... Denna LO var tänkt efter skissen på SweScrap men tror jag tog ut svängarna liiiite för mycket... ;-) Så då var jag tvungen att göra en till så den kommer väl här inom kort....


No, no, I did not forget to update my blog, I just havn't that much I can sow you at the moment... Buuut I can let you in on a little secret and that is that I recieved a package from wonderful Mia at Hobbyhärvan today and guess if she sent som goodies to me?!?!?! Gorgeous stuff... You'd better check it out right away. I've been coloring images and I do think I acctually need a new brush... ;-) I'm going to show you a layout that I made while my boys were painting next to me. I intended to follow the sketch at SweScrap buuut I think I might have diverged a little... So, I had to make another one and that one will be out here shortly... (Ohh, and the title means: "Berry picker"



Papper återigen från UNDERBARA Maja Design.... Papers are, again, from WONDERFUL Maja Design....



Swirls and flowers are Prima and the sticker alphabets are Making Memories and the small one... Can't remember...



Hope you are having av wonderful day/evning!! And thank's for all your sweet comments, my boys are recovering from their illness and are back at daycare tomorrow *keeping fingers crossed*

8 kommentarer:

Lena sa...

Snyyyygggt! Du börjar verkligen få kläm på det här med LO´s raring...Räknar med att du är med och slåss om priser i Karlstad :-)
JObbigt att ni är sjuka, denna vecka och allt....ringer dig!
kram

*Vicki* sa...

Wow!! What a truly gorgeous layout hun!! I love your pretty flowers!! I wish it looked like that here!! LOL!! TFS! HUGS

Åsa/asamia sa...

Helt underbart vacker! Älskar färgerna, detaljerna med swirlarna av pärlor....ja, allt!
Vi MÅSTE få till att träffas snart.
Kram ♥

Nina sa...

Først og fremst, TUSEN TAKK for gode ord i bloggen *klem, klem, klem* De gir grå dager farge :)

Og du, fyyyy tusan for en vannvittig LEKKER LO *dååån* Sart og stemningsfull med nydelige bilder. Åhh, den her bare traff meg rett i hjertet, og jeg finner nesten ikke ord. ME LIKE :)

Ha en fin dag, Linda!
Go`klem fra Nina.

Annelie sa...

Himla snygg LO måste jag säga...eller jag måste ju inte men jag VILL ;) Underbara färger & bilder!
Hoppas ni alla mår bra idag!
Kramar Annelie

Mia sa...

Åhhh, vad härligt somrigt. Jättefin.
Ha en bra dag,Mia

Maritha sa...

ÅHHHH stumpan jag smäller väl av på plats.....den där LO:n är ju helt magiskt fin!! Maja-papprena är ju bara så fina att man kan döööö!! Så snyggt dekorerat och allt bara sitter som det ska.....sååååå pusselbusan!!! =)

Ha det så bra min raring
Kramen

Mary J sa...

This is just superb! Wow, you've captured a really special moment!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails