Honorable Mentions and Top 3

måndag 21 februari 2011

Inspiration hos SweScrapbook!

Wow!! Idag är första dagen ett av mina alster är med på SweScrapbook och det är rätt nervöst vill jag lova...

Att inspireras av är Helenes underbara skiss. Jag har gjort ett kort...




Pappren är från Maja Design, har snöat in lite på dessa papper för tillfället... Tycker de är helt underbara!! Motivet kommer från The Greeting Farm och är ett av de vääääldigt få köp jag gjort på sista tiden... Sparar mig till Karlstad ;-) Lite pärlswirls från Prima och några blommor, text från Inkido och så var det klart!



Hoppa in och kolla vad de andra fantastiska inspiratöserna gjort du med!!

4 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHH såååå snyggt!! Jag bara älskar ju när man får till det så snyggt med lagomt mycke på....helt underbart fint vännen!!! TUMMEN UPP!! =)

Kram kram

*Vicki* sa...

Oh wow!! What a really precious card!! I love it!! Love your coloring and fun colors!! TFS! HUGS

Pia sa...

super nydeligt kort
knus Pia

Nina sa...

Åhh, så stilig, Linda!! Knall tøft motiv og nyyydelige ark.

Klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails