Honorable Mentions and Top 3

lördag 26 februari 2011

Färgtema på SweScrapbook!

Idag har vi ett färgtema att inspireras av på SweScrapbook. Helt underbara färger i dova toner, passar mig perfekt och här är mitt alster...



Har använt ett kort på storen från i höstas, gillar detta kort av honom. Jag har lyft upp honom i en trädklyka och han började genast gnälla att det gjorde ont i fötterna... Mutade med löfte om godis från affären om han var lite glad och genast sken han upp som en sol! *lol* Underbara ungar!! Papper från MME, blommor och swirl från Prima, alfabet från PaperMania (tack Mari!!) och Thickers.

Vill du tolka vårt färgtema? På Swe har de inget sista datum för när du ska vara klar utan man laddar bara upp sitt alster när man är klar... Perfekt!! Du kan dessutom själv välja om du vill göra en LO, ett kort eller altra...

Håller det kort idag... ;-) Jag har ju fortfarande sjukstuga här hemma... Eller igen?? Hursom have så är det lillemans tur att få vattkoppor... 3 ½ dag totalt på dagis under februari... Välinvesterade pengar... :-P

4 kommentarer:

Maritha sa...

Ha ha .....mutad för en bild,så himla kul!!! =) (nåt jag f.ö LÄTT skulle gjort själv,om nu mina var mutbara för mindre än typ 1000:-) *hi hi*
Lo:n är helt underbar min vän och så snyggt dekorerad! Toppen scraparen Linda säger jag bara!!

Nu ska jag åka och tapetsera det sista rummet i min brors lght,lär inte ha tid för pyssel på hela helgen.....=(

Kram kram

Linda sa...

Så flott en LO, herlige farger :)

God bedring til dere!

Åsa/asamia sa...

En underbar LO!
Jobbigt med sjuka barn, verkar aldrig ta slut. Håller tummen för att det snart vänder.
Ha en fin helg, trots sjukor.
Kram ♥

mhlcards sa...

Hur skulle man klara sig utan mutor :)
Och visst känns det trist att betala pengar när dom inte är där.
Tänk att mitt "lilla paket" har bidragit till så många alster - kul!
En vecka kvar!!!

Kram Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails