Honorable Mentions and Top 3

måndag 21 februari 2011

DT Scrappekammeret: Vi har en vinnare/ We have a winner

Idag är det dags... Vinnaren från Scrappekammerets bloghop....

Men först måste jag tacka för alla snälla, goa rara kommentarer ni lämnat! 93 stycken som ville vara med i dragningen - helt otroligt!! Men jag ska inte hålla er på sträckbänken lägre utan vinnaren är.......................










........................















........................




Nr 4!!!! Grattis till Linda!!!! Skicka din adress till mig (på mailen i vänstra spalten) så ska jag skicka din vinst snarast!

Ta gärna en tur förbi Lindas sida!! Många fina LOs att inspireras av!

1 kommentar:

Linda sa...

Hurra!! Heldige meg :)
Tuuuuusen takk!!

Har sendt deg mail med min adresse :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails