Honorable Mentions and Top 3

söndag 20 februari 2011

DT Scrappekammeret: Kammerpikenes Begränsning!

Idag är det dags för en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gång vill vi se en tag på ditt alster! Japp, det är vår begräsning... ;-)


Hoppa gärna förbi och titta på vad alla Kammerpikene har skapat, mycket ögongodis att kika på! Och denna gång har vi en nyhet.... Har DU lust att bli Gäst-DT under några kommande månader? Du kommer då få vara med och skapa till våra utmaningar som läggs ut den 5:e och den 20:e varje månad. Det enda du behöver göra är att skapa till vår utmaning och när du lägger in ditt bidrag så skriver du GDT bakom ditt namn i Mr Linky.

Här är vad jag skapat... En LO på min äldsta son när han var nyfödd.



Jag har använt både synlig och osynlig journaling och den osynliga finns på tagen.



Jag har dekorerat med blommor från Prima, som jag mistat bruna, lite rosor, swirls från Bosskut mm. Jag har "smutsat" kanterna och stämplar med en klocka från Gel-a-tins. Alfabetet är från Thickers (min favvo) och det lilla kommer jag inte ihåg.... Papper från underbara Maja Design.


Hoppas verkligen att du hoppar med i vår utmaning.... Och det finns fortfarande tid att vara med i vår födelsedagsutmaning med bloghop!

5 kommentarer:

Mim... sa...

Vilken underbsr LO!!! men vad svårt det var att hitta var jag kunde kommentera.
Ha det bra...

Marianne sa...

OMG for en VAKKER LO. Denne traff meg rett i hjertet! Utrolig nydelig!!!
Tusen takk for alle de flotte kommentarene du legger igjen i bloggen min! Ja, jeg tenker å søke hos Pion Design, har såååååå lyst, og det at du synes jeg passer inn gjør meg så glad:) Tusen takk!!
Ha en strålende søndag!
Masse klemmer fra Marianne:)

Maritha sa...

MEN UNDERBAR LO!!! Heeeeeelt underbart fin!! älskar verenda liten detalj och du är ju verkligen bara en fena på dessa snygga LO:s vännen.....
Jag ska oxå våga mej på att lägga ut en lo i bloggen idag,men jag blir ju inte så himla nöjd med mina av nån anledning.?? fast den här jag gjorde nu blev hyfsat bra...typ!? =)

Må så gott pyret
Kramelikram

Annette sa...

Jäääätte gullig LO. Så underbart fin! Texterna, färgerna, dekorationerna och inte minst den lille sötisen :o)
Kram

Louise sa...

Den här lo:n är så vacker Linda!
Fantastiska foton på en nyfödd son o fotona passar så bra in bland alla mönsterpapper :) underbart läckra Prima blommor. Dom har funnits i min stash ett tag men jag har liksom inte lyckats placera dem ngn stans. Stort tack för all inspiration jag får när jag besöker dig - varje gång :)
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails