Honorable Mentions and Top 3

onsdag 9 februari 2011

DT Hobbyhärvan- En aning nytt...

Ja, jag har gjort något nytt nu igen... Klicka på bilden nedan så får ni se vad jag har hittat på inne på Hobbyhärvan idag... ;-)







Annars är det stiltje på pysselfronten och jag måste erkänna att jag har abstinensbesvär!! Meeen tack vare en god pysselvän så kan jag i alla fall använda min Epic igen - TACK MAYA!! Har haft lite trassel med min cutting mat (plxiskivan som ligger ovanpå diesen... Min sprack och den nya jag köpte var 3 mm tjock och inte 2 mm som den gamla jag hade... Visade sig att det fanns två tjocklekar men det framgår inte av förpackningen... *suck* Så var jag nu ska få tag i en två mm cutting mat vete tusan... Vet du?? Hittelön till dig i så fall!! (Om du säger Scrapbruket så gills det inte för de har jag redan kontaktat och ev ska de kunna ta hem. Har även kontaktat BumbleBee och fått till svar att de hör av sig igen men det gör de inte... )

3 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHH stumpan....va galet fint!! Så bedårande gulligt att jag nästan svimma.! Finfint dekorerat och en ursöt stämpel vännen! Toppenbetyg!
Själv har jag en hel del beställningar att göra,men orken är bara BORTA! Galet jobbigt på jobbet och en ren taxiverksamhet(där jag är enda chaffören) på kvällarna......hoppas att helgen ger mej lite ny kraft sen! =)
ha det så bra gumman
Kramen

Frida sa...

Har aldrig sett ett sådant kort tidigare, men det var ju jättefint o lite annorlunda. =) Om nån sagt till mig innan att man kan göra kort av ett kaffefilter, så hade jag nog skrattat, men tydligen så funkar det ju alldeles utmärkt! Så nu blir det till att införskaffa kaffefilter då ja! =)
Kram Frida

Anette sa...

Sååå nydelig kaffefilter du har pyntet! Helt herlige farger! Mange flotte detaljer og nydelig malt motiv ;)
-klem-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails