Honorable Mentions and Top 3

fredag 18 februari 2011

DT Hobbyhärvan- Belles'n Whistles

Idag visar jag ett kort på Hobbyhärvan... Klicka på bilden för att hoppa in och kika...




Idag är jag hemma och vabbar... Storen har vattkoppor... Väntar bara på att lillemans ska komma men de lyser med sin frånvaro än så länge. Det är tredje veckan på raken med vab... Så när jag varit på jobbet har det varit låååånga dagar för att hinna med det jag ska... Inte mycket pysseltid alltså... Det lilla jag har hunnit pyssla har mest varit DT-projekt så det kommer här framöver - den som väntar på något gott... ;-)

Tusen, tusen tack för alla gulliga kommentarer och avtryck som ni lämnat/lämnar! Har varit dålig på att hoppa runt och kika på sista tiden, men jag ska bättra mig. Mycket jobb, sjuka barn och en man som tycker jag sitter framför datorn för mycket är inte någon bra kombo... ;-D

Hoppas ni får en härlig dag!!

10 kommentarer:

Nina sa...

Åhh, men Linda da, noe så vakkert ♥
Super nydelige papirer og utrolig lekkert motiv *sukk*

Håper busfrõene snart blir bra igjen. Her er det en liten frøken med feber og løs mage :(

Ha en fin fredag til tross for syke barn :)
Klem fra Nina.

Louise sa...

Ja, du snäckan!!
Jag blev livrädd bara jag såg rubriken ;) bemöts and Whistlers... Jag har börjat älska alldeles för många stämplar..det är lätt att det blir stora hål i Lojsans plånbok ;)
UNDERBAR stämpel och så vackert målad!
Utläcker färgkombi! Det här kortet är så Linda :)
Ha en underbar helg :)
Kram

Maritha sa...

SÅ vårigt och fint kort vännen.....håller sååå med dej,ibland kan man inte dekorera över papper som är för fina!! =)Ibland kan man ju knappt skära i dom!! =)
Har som du en sambo som ibland undrar om jag kan ta svänegn förbi soffan och säga hej iallafall.....va?? Menar han att jag har för mycket datortid och pysseltid......nä,så kan det väl inte va!! *ler*

Hoppas din lilla krumelur oxå får sina koppor så är det gjort sen,ju yngre dom är desto bättre sägs det.
ha en underbar helg gumman och tack för alla fina kommentarer du hade gett mej på en massa saker...*glad glad glad*
kramen

Åsa/asamia sa...

Du gör så många otroligt vackra skapelser varenda gång jag kikar in hos dig. WOW!!
Hoppas barnen snart piggar på sig och får vara friska.
Ha en fin helg,
Kram ♥

Annette sa...

Men, vilken liten sötis. Alldeles underbart vårig älva. Och papperna är såå ljuvliga att de verkligen måste ta sin plats ;o) Superfint!!
Kram

Pia sa...

super sød motiv og flot farvelægning, smukt smukt
knus Pia

Ida H sa...

Hej vännen!
Så länge sedan jag var inne här- vadmycket fint du har tillverkat.
JAg har nu börjat jobba igen & det könns rätt ok. Fick börja styra upp verksamheten lite men det ska nog avlöpa bra.
HA en riktigt fin helg!
Kram Ida

LillBlomman sa...

Jättefint kort i sååå vackra varma färger! Kram!

Janiel/ janny sa...

oh WOW Linda.. this is BEAUTIFUL!!!
hugs, Janiel

*Vicki* sa...

Oh girl, this is so so gorgeous!! I just adore this image!! Your coloring looks so pretty!! HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails