Honorable Mentions and Top 3

måndag 28 februari 2011

3bugs in a rug...

Ja, så heter papperstillverkaren som jag använt här... Underbara papper... Fotona är från vår lilla trip till fjällstugan i höstas när samfälligheten hade städdag... Storen och pappan skulle bygga lite på altanen... *så klart* Inte kan man väl åka upp utan att bygga lite... *lol*



Jag har använt mig av Helenes läckra skiss på SweScrapbook. Hoppa in och kolla på resten av teamets härliga alster...



Lite dekos från pappren, några knappar och Thickers...

5 kommentarer:

*Vicki* sa...

Hello friend!! WOW!! This is such a precious boy-theme page!! I adore your photo and all of the elements you've used here!! TFS! HUGS

Pyssel och Kort sa...

Härligt !!
gillar papprena.
Kram Elin

Maritha sa...

Så härliga papper och en superhärlig LO!! =) Många mysiga små detaljer och en glad liten snickare.....underbart att se vännen!!


Hoppas "pricksjukan" har börjat gjort sitt nu så ni inte behöver va hemma mer på ett tag....på min förskloa så har magsjukan börjat ta fart.....urk,måtte jag slippa det!!! Blä.

Kramen

Grethe sa...

Veldig, veldig stilig! Disse papirene hadde passet supert til min lille snekker! Liker fargene dine også!

Zima sa...

Härlig LO!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails