Honorable Mentions and Top 3

tisdag 4 januari 2011

Ytterligare en LO!

Tusen, tusen tack för era gulliga kommentarer på min förra LO!!! Jag blir sååå glad av att läsa dem! *wow* Tänk såå många snälla ord det finns... :-D

Jag har kommit in i ett riktigt LO-stim :-D Det är superkul och jag kan nästan inte sluta... Har hittat ett par skisser av Webmosterhelene (googla på det... superfina LOs) som jag ska testa i helgen när maken är borta.... Japp, det är stugan igen... Då får jag pysseltid *ouieeehooo* :-D

Här är en LO jag gjort med papper från Bo Bunnys sommarkollektion som bara är så färgsprutande härlig!! Är helt kär i det mesta som heter Bo Bunny...



Jag har fått de söta rubonsen från Lillnettan. Tack snälla!! Visst passade de bra här?? (Det är både swirlen och stjärnorna på kortet.)

Dekorationerna är nästan obefintliga för jag tycker pappret ger så mycket dekoration... Jag har stansat ut spellbinders stjärnor som jag kombinerat med en av Bo Bunnys chipboardstjärna.



Alfabetet är också Bo Bunny och det gröna är från Making Memories. Jag har skrivit journalingen direkt på pappret med en grön penna så den syns nästan inte på fotona (längst ner i högra hörnet).



Hoppas allt är bra med er där ute i stugorna och att ni har lite tid för pyssel så här på nyåret! Hoppas ni tittar förbi imorgon då vi har en ny utmaning åt er på Scrappekammeret....

2 kommentarer:

Maritha sa...

Kan förstå att du är kär i Bo Bunnys-papper,dom är helt underbart fina faktiskt!!! jag är iallafall kär i allt som heter Pysselbus och det hon gör!! ;o)

Godnattkram till dej stumpan

Manta sa...

Så herlig og fargerik LO du har laget:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails