Honorable Mentions and Top 3

lördag 8 januari 2011

Sketchy Colors #52

Idag ska jag visa ett kort som jag bara inte kommit mig för att blogga förrän nu i sista sekunden... Det är efter skiss och färgkombo hos Sketchy Colors. Hoppa gärna förbi och kika på DT-tjejernas underbara inspirationsalster!

Här är mitt kort!



Jag har använt ett motiv från Mo Mannings digitala kollektion. Är han inte supersöt!?!?! Jag har blivit ganska biten på digimotiv nu efter tiden hos DigiBells så jag köpte på mig några motiv från Mo som jag dregglat över länge.... Det kommer mera :-D



Jag har vänt Mayas härliga skiss upp och ner, eller spelvänt eller vad jag gjort... Och istället för den inre cirkeln så har jag använt mig av Tim Holtz Elegant Swirls Die.



Här är utgångsskissen (om du klickar på den så kommer du till Sketchy Colors...)Märkligt nog försvann ramen runt cirklarna när jag lade hit skissen som länk...:




Hoppas ni har det bra! Själv mår jag lite bättre och femte sjukan börjar släppa greppet något. Har inte riktigt lika ont i halsen längre men kan fortfarande knappt äta så jag börjar bli lite skakis. Pojkarna är lovade pannkaka till lunch så jag hoppas det ska kunna slinka ner utan större problem....


Sammanfattning:

Motiv: Mo Manning Digital Pencil
Färger: Distress Ink
Papper: Magnolia
Dekorationer: Silver embossing, halvpärlor, band
Dies: Tim Holtz

8 kommentarer:

karlinchen50 sa...

Hej
din vackra kort och bilden är så söt.
Ett gott nytt år
Kärlek Hälsningar
Karla

Maritha sa...

Så himla fin stämpel,helt ybersöt!! Kortet är så himla fint gumman och färgen är bara såååå ljuvlig!! Ett toppenkort fr en toppentjej!! =)
Jag håller just nu på med en kortbeställning....ja...eller...5 kort va det beställt,blir till att sätta lite fart!! Men kul som tusan.

ha en skön kväll vännen
Kramen

Ellen sa...

Hei!:)
Såå utrolig vakkert kort du har laget, og motivet er jo bare helskjønt!!:) Du har fargelagt det så vakkert, og din tolkning av skissen var kjempeflott! 1000 takk for at du deltar hos SC., og lykket til!:)
Håper å se deg igjen ved neste utfordring!
Klem fra Ellen:)

*Vicki* sa...

Oh wow!! This is just precious!! LOVE the blue colors and the sparkle is gorgeous!!! Wonderful take on the sketch!!HUGS

Gurkiss sa...

Super sött och gulligt kort...

Kram Gurkiss

annkan sa...

Men vilket fint kort- och en underbart söt stämpel!!

Susny sa...

Vilken snygg tolkning! Så snyggt du färglägger! Jag gillar också Mo Manning.

Nina sa...

Heisann, Linda!

I går satt jeg og beundret det her fantastisk vakre kortet, og i dag ser jeg at du har jo vunnet i Sketchy Colours med det :) Gratulerer, og vel fortjent!! Det er bare vakkert, herlig motiv, flotte farger og lekre detaljer ♥♥♥

Ha ett fortsatt godt nyttår du også :)
Stor klem fra Nina.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails