Honorable Mentions and Top 3

lördag 1 januari 2011

Nytt år, nya löften... gamla synder...

Nja, inte så gamla och egentligen inga synder heller... :-D

Tänkte visa vad jag skickade som PIF-gåva till en underbar bloggvän - Maritha! Hon förgyller alltid mitt liv med härliga, inspirerande och fantastiska inlägg på sin blogg samt helt otroligt söta, upplyftande kommentarer på mina inlägg. Tack för att du finns, Maritha!!

Jag gjorde detta chokladkort till henne. Ja, kanske ska förklara för nytillkomna vad PIF är för något... Det är helt enkelt "Pay it forward". Man lägger upp en blinkie på sin blogg och de första tre som kommenterar får något (inom ett år) från den som lagt upp inlägget. Man är då dessutom förpliktigad till att lägga upp blinkien på sin egen blogg och själv skicka något till de första tre som kommenterar... Maritha är dock den enda som kommenterat mitt inlägg, så det finns fortfarande tid om du hittar inlägget.... ;-)

Slutbabblat... Här är kortet...



Chokladen göms...




Insidan....




Sammanfattning:

Motiv: Sernedipity
Papper: Magnolia
Text: Lånat av snälla Mari - Tack!!
Stansar: Magnolias grenar - Tack Lena för lånet!, MS Doily Lace
Dekorationer: Band och blommor, Stickles

10 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh den fina pryder mitt kösbord nu goaste gumman!!! =)
Så glad att jag har dej med och tack för alla fina ord,det värmde mitt hjärta!!
Tycker forf att det är konstigt att inte fler hoppar på PIFfet,det är ju sååååå galet kul att få nåt tillbaka och så galet roligt att hitta på nåt att göra oxå??!!
Ha en skön dag stumpan
Kram kram

downrightcrafty sa...

thank you for your interest in the WW DT call
Hugs Kate x

Gurkiss sa...

Super snyggt och fiffigt :)
Denna måste jag nog lifta nån dag :)

Kram Gurkiss

Lillnettan sa...

Wow, vilken läcker stämpel! Måste säga att du färglägger väldigt snyggt. :-D

onkis sa...

Mums vilken underbar gåva att få :)

Louise sa...

Otroligt snygg snäckan :) Maritha kan skratta sig lycklig :D *avis??...Jag??* Nej, skämt åsido! Jag förstår vad du menar ang. allt du skrivit om sötaste Maritha :) Det stämmer ju också in ganska bra på dig ;)

Underbart chokladfordral :) Så fin stämpel :)
Kram och god fortsättning!

*Vicki* sa...

This is just adorable!! Love the project and the wonderful coloring!! Beautiful job sweetie and best wishes and luck!!HUGS

Nina sa...

Tjolahopp :)

Åhh, fy tusan, så lekker *sukk Nydelig motiv og flotte farger!! Heldige Maritha :)

Ha en super dag!!
Klem fra Nina.

Grethe sa...

Lekkert, lekkert, lekkert! Du er virkelig en strålende inspirasjonskilde!!
Godt nytt år til deg!

Scrapmumur sa...

Your creation is very fantastic!!!
Thank you for visiting my blog.
Happy New Year 2011.
Hugs, Murielle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails