Honorable Mentions and Top 3

söndag 23 januari 2011

Nygammal LO...

Idag ska jag visa en LO som jag gjorde för ett tag sedan men som jag helt glömt av att visa... Det är mina två busungar som är ute och kör bil...



Pappren kommer från Echo Park, en ny favorit.... Härligt färgglada passar de mina småkillar perfekt...



Jag har gjort lite vimplar och använt ett alfabet från BoBunny för att skriva "Biltur" och "Furuvik 2010". För att spinna vidare på biltemat så gjorde jag lite bilvägar meeeen det blev inte så bra... Bilarna kommer nog från Panduro, minns inte för det är nog köpta för en sådär 100 år sedan... ;-) Journalingrutan och lilla bilen är också från Echo Park.



Här har det inte scrappats eller pysslats nämnvärt under helgen... Vi hade 4 årskalas i lördags.... Sedan var vi alla helt slut.... :-) 7 pojkar 3-5 år busade omkring i 2 timmar... Ja, ni kanske förstår att vi var slut sedan! Idag har vi bara myst. Maken och 4-åringen har åkt slalom och lillkillen och jag tog en längdtur längs garaget... :-D Hoppas ni har det bra och tack för att ni tittar förbi!! Tusen tack också för alla goa kommentarer ni lämnar! *glad*

7 kommentarer:

Maritha sa...

EN HELT UNDERBART FINT LO VÄNNEN!! Så fínurligt med bilvägen,det hade jag aldrig kommit på....=)
Ska snart ge mej på en Lo jag me,men jag vet att jag kommer slita mitt hår av galenhet innan jag ror det iland...morr
tack sötaste lilla gumman för kommentaren på min byrå....jag blir ju så glad när folk lämnar så fina ord efter sej!! *ler*
ha en skön kväll
Kramar om

*Vicki* sa...

What a precious layout hun!! I love the colors and the banner across the top!! Just a perfect theme for the photos!! TFS HUGS

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hejsan!
Vilken härlig LO på dina killar!
Gillar de starka färgerna.

Tack Linda för din fina kommentar i min blogg! Jag har sett det här med att ladda upp kortet i BnW galleri, men hittar inte HUR???
Har varit inne och försökt men finner inte var jag kan komma in, antagligen superenkelt, men jag går bet :-D
Många Kramar

Nina sa...

Hei, Linda!

For en fantastisk flott og fargerik LO. Herlige bilder og stilig med vimpelen :)

Ha en fin dag!
Klem fra Nina.

Lynda Nielsen sa...

Ohhhh what a fun layout. I might even give this one a try. Oh man I have to get busy on a scrapbook I'm doing for a friend. Your layout is so inspiring! Cute Cute Cute!!!
Have a WONDERFUL Day girl.
Kram
Lynda

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Linda!
Det var klart att jag var tvungen
att registrera mig ;-D
Nu är allt klart hii hii
Tack för hjälpen!!
Kramisar

Louise sa...

Åh, tack för dina fina komentarer inne hos mig, de betyder massvis Linda :)

Jag gillar verkligen den här lo:n! Jag älskar hur du lyckas få till det så "pojkigt" trots att du har förhållandevis många dekos på :) Jag är också ett fan av de här pappren från Echo park fast jag har inte köpt dem eftersom jag inte direkt har ngt användingsområde för dem ;)
Håller med Maritha, jag tycker också den lilla bilvägen är cool, sitter som pricken över i ju!
Kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails