Honorable Mentions and Top 3

tisdag 25 januari 2011

Hjertebodens julkortsutmaning!

Ja, det är så klart jag är med på den!! Jag som ÄLSKAR julen och framför allt att göra julkort! Umaningen går ut på att göra tre kort i månaden, enkelt visst? Så vad väntar du på??? Häng på du med - Hjertebodens juleblogg!!

Här är mina kort...


Först ut är ett kort i rosa och lila. Varför? Jo för det var utmaningen denna vecka på Winter Wonderland.... Motivet är Tilda från Magnolias julkollektion 2010, texten från Reprint och pappren från Magnolia. Har dekorerat med blommor från bla Wild Orchid Crafts.









Mitt andra kort är med ett digimotiv från Mo Manning. Är den lilla nissen inte söt??? *me like* Papper från MME, blommor från WOC, lollipops från You Do och massor av Stickles...





Sista kortet ut är med Magnolias pepparkaks-Tilda.... Tycker hon är såååå söt!!! Har lånat henne av Mari -tack snälla!!!! Har även lånat texten från Mari - Tack igen!!! Den kommer från Kortmakaren. Papper från Maja Design och swirlen är en Bosskut.







Det har varit lite tyst här i bloggen ett tag nu, men jag har haft en del att göra... Bland annat detta... Sedan finns det en hel del på lager att visa tex DT-alster för Hobbyhärvan... Så jag hoppas du tittar in snart igen! Och det vore kul om du lade ett litet spår så kan jag komma förbi och hälsa på dig också!!

10 kommentarer:

*Vicki* sa...

Oh WOW!!! All of your creations are so darling!! Your coloring is brilliant and I love all of the images!! Beautiful flowers and papers too!! So many goodies to look at!! TFS!! HUGS

Maritha sa...

ÅHHHHH Busangumman....vilka galet fina julkort,vart skriver man upp sej på din jullista????? Hi hi
Det är så himla smart att göra julkort nu,jag önskar jag vore lika smart......men....=)
Nu ska jag lägga mej och drömma om dina fina julkort,och om att jag smartar till mej och kanske sätter fart jag me...=)

Ha det så bra stumpis
Kramen

annkan sa...

Åh, vilka fina julkort!
Måste ju säga att jag är så impad av alla er som fixar att göra julkort även nu så här efter julen.
Det borde jag också göra, brukar jag tänka- men jag kommer liksom inte till skott.
Nångång kanske.;-)
Dina är hur som helst superfina i härliga färger!!

Nina sa...

Åhhhh, så utrolig lekre julekort du har laget *sukk* Jeg liker alle sammen jeg!!

Nydelige motiver, flott pyntet og lekre ark ♥

Håper formen er bra igjen nå, Linda, og at du er tilbake på jobb.

Ha en flott dag :)
Klem fra Nina.

Louise sa...

Hej gumman!
Vilka UNDERBARA julkort du gjort! Och alla tre på en gång!! Nästan en chock att få se så mkt vackert på en o samma gång :) Fantastiskt, jag gillar att de är så olika :) Kram

Pernilla/Trollwing sa...

Himmel och pannkaka Linda vilka fiiiiina julkort!! Det bruna med pepparkaksflickan är galet vackert, skylten med den fint tonade textstämpeln är såå snygg och verkligen pricken över i!! Nissen är ju bara för söt:) Superläckra kort alla tre, jag vill me hamna på din julkortslista nu ju..;)

Massa kramar!

Annette sa...

Men hallå, vilka gudomliga julkort! Alla är ju bara så fantastiska! Snygga färgval, ursnyggt målat för att inte tala om dina dekorationer. Love them!!!
Tack för dina kommentarer hos mig och för att du vill följa min blogg :D Jag har inga som helst problem att följa din ;o)
Kram

downrightcrafty sa...

oh what gorgeous pinks and purples and a beautiful creation thank you for sharing it with us at the Winter Wonderland this week
Hugs Kate xx

Eva J sa...

Meeeeeeen så fina julkort, det bruna blev en storfavvo. S...tsnyggt helt enkelt.
Kram

mhlcards sa...

Nämen oj! Kan man göra så snygga grejor med mina stämplar :)
Som vanligt har du en makalös produktion - galet bra helt enkelt!

Kram Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails